Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین فرهاد رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تاسیس نهاد و تشکل های ارزشی و انقلابی بودیم و یکی از این نهاد ها و تشکل های ارزشی و انقلابی بسیج دانشجویی و اردوی جهادی است، گفت: اردوهای جهادی از ابتدا دارای برکات بسیار زیادی در امر خدمت رسانی، محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها داشته است که با حضور در مناطق محروم و دور افتاده مشغول به خدمت رسانی به مردم روستاها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده با اشاره به فضای صمیمی و معنوی اردوهای جهادی افزود: این فضای صمیمی و معنوی زمینه ساز حضور تمامی رده های سنی از جمله دانش آموزان و دانشجویان تا افراد میانسال در این اردوها شده است که هر کس به هر نحوی آماده ی خدمت رسانی به مناطق و مردم محروم می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد در ادامه با توجه به اینکه همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی در صدد دشمنی با ایران عزیز هستند تشریح کرد: با حضور همه ی قشر های مردم و مسئولین در اردوهای جهادی می توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف و محرومیت را ریشه کن کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما از اوایل انقلاب اسلامی در همه عرصه های ارزشی و انقلابی حضور پررنگی داشته اند بیان داشت: امروزه با توجه به شرایط جنگ اقتصادی موجود، حضور دانشجویان و جوانان در اردوهای جهادی امری بسیار مهم و پسندیده است و جوانان ما هم باید در امر اردوهای جهادی و محرومیت زدایی حضور پررنگ تری داشته باشند و با قدرت بیشتری در این اردوها حضور داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده در پایان با توجه به اینکه حضور دانشجویان در اردوهای جهادی برکات بسیاری برای خود دانشجویان دارد خاطر نشان کرد: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی علاوه بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی، باعث خود سازی فردی دانشجویان هم می شود و دانشجویان از نزدیک با فقر و محرومیت مردم محروم آشنا می شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است