Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@21:59:26 GMT

جان باختن پاکبان شهرداری بندرعباس در یک حادثه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۴۷۸۰

جان باختن پاکبان شهرداری بندرعباس در یک حادثه

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: متاسفانه ساعتی قبل، یکی از پاکبانان شهرداری بندرعباس در اثر حادثه حین انجام کار، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت 11 صبح امروز در بلوار امام‌حسین(ع) و موقعیت مکانی روبروی بازارچه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه طی حادثه رانندگی، این پاکبان بر اثر تصادف با یک خودروی عبوری جان خود را از دست داده است، افزود: پاکبان حادثه دیده بر اثر شدت جراحات جان خود را در محل از دست داده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس ادامه داد: پاکبان فوت شده«یوسف ارجمندی» نام داشته و از کارگران خودروی تنظیف بوده، در ابتدای شروع فعالیت روزانه خود قرار داشته که متاسفانه دچار حادثه شده است.

 

موحدی‌نژاد با بیان اینکه این پاکبان حدود 40 سال سن داشته و دارای سه فرزند بوده است، بیان کرد: معاون خدمات شهری منطقه دو مکلف شده کلیه پیگیری‌های حقوقی مربوط به این پاکبان را انجام دهد.

 

اضافه می‌شود، شهردار بندرعباس نیز به دنبال این حادثه در صحنه حاضر شده و پیگیر مسائل این حادثه است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت آمریکا روزنامه های ورزشی امام رضا ع بانک مرکزی فوتبال ایران نماز جمعه سردار سلیمانی شیراز پاکبان جان باختن بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس

به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از ۲۵۰۰ کارگر این مجموعه تجلیل کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان