Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@05:39:52 GMT

کشف ۲ تخته پوست یوزپلنگ جدید در باغ وحش مشهد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۴۸۰۷

کشف ۲ تخته پوست یوزپلنگ جدید در باغ وحش مشهد

معاون دادستان مشهد بیان کرد: همچنین ۴ جمجمه ببر در آن باغ‌وحش کشف شد که طبق گزارش کارشناسان بعضی از این جمجمه‌ها تازه هستند و حشرات همچنان در اطراف آن‌ها بوده و دندان‌های نیش آن‌ها به‌گونه‌ای است که نشان می‌دهد سن ببر‌ها جوان بوده است.

خبرگزاری تسنیم: معاون دادستان مشهد ابعاد جدیدی از کشفیات جدید در باغ وحش مشهد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی محمد بخشی‌محبی پیرامون کشفیات جدید در باغ وحش مشهد اظهار داشت: پس از کشف ۷ تخته پوست ببر در باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای را برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام کردیم و در بازرسی‌ها از داخل یکی از انبار‌ها دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف شد.

معاون دادستان مشهد بیان کرد: همچنین ۴ جمجمه ببر در آن باغ‌وحش کشف شد که طبق گزارش کارشناسان بعضی از این جمجمه‌ها تازه هستند و حشرات همچنان در اطراف آن‌ها بوده و دندان‌های نیش آن‌ها به‌گونه‌ای است که نشان می‌دهد سن ببر‌ها جوان بوده است.

بخشی محبی عنوان کرد: کارشناسان دامپزشکی نیز به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی برای نگهداری حیوانات در آن باغ‌وحش مناسب نیست و حتی دارو‌هایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده نیز از این باغ وحش کشف شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZI4

منبع: فردا

کلیدواژه: پوست یوزپلنگ باغ وحش مشهد داروی تاریخ گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «تخته بازی باستانی» شهر سوخته در سیستان

‌با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در محل «شهر سوخته» زابل از مولاژ(قالب) تخته بازی باستانی و جمجمه جراحی شده رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، ظهر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در محل شهرسوخته زابل از مولاژ(قالب) تخته‌بازی و جمجمه جراحی شده رونمایی شد.  

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حاجی حسینی فرماندار شهرستان هامون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در پایگاه میراث جهانی شهر سوخته نیز بازدید کرد و به صورت میدانی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال مسافران نوروزی از غرفه‌های صنایع‌دستی پایگاه میراث‌جهانی و همچنین موزه باستان‌شناسی شهرسوخته بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • تخته‌بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان وبلوچستان رونمایی شد
  • (تصاویر) خانه‌ای شگفت‌انگیز در صحرا که مثل جانوری وحشی کمین کرده است
  • قیمت تور استانبول اسفند ۱۴۰۲
  • رونمایی از «تخته بازی باستانی» شهر سوخته در سیستان
  • رونمایی از تخته‌بازی باستانی شهرسوخته سیستان
  • قیمت تور ارزان مالزی؛ اقامت در مالزی چقدر خرج دارد؟
  • از دیدن این حیوانات در مترو تهران تعجب نکنید!
  • گفتگو با ۳ دانشمند ناظر بر تولید فیلم «اوپنهایمر»
  • در آستانه سفرهای نوروزی ایمن‌سازی جاده انقراض یوزپلنگ همچنان روی هوا!