Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن گفت: واقف نیک اندیش علی رکنی زمینی به مساحت  سه  هزارو 340 متر مربع واقع در روستای کلاته نو از توابع بخش مرکزی را  در حوزه مهارت آموزی و اشتغال وقف کرد.

مهدی علیزاده  افزود:ارزش این زمین وقف شده 300میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی داشت هفته ملی کارآفرینی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: با توجه به فعالیت انجمن خیران مهارت آموزی و اشتغال در بردسکن درصورتی که خیران دراین حوزه همکاری لازم داشته باشند مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمادگی دارد براساس نیاز روستاییان آموزش های لازم را  ارائه دهد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن از تشکیل گروه نخبگان برای ارتقاء حوزه مهارت آموزی و اشتغال خبرداد.

علیزاده همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در بردسکن گفت: براساس آمار مرکز ، بین 60 تا 80درصد کارآموزان شرکت کننده در دوره های آموزشی منجر به اشتغال شده که آمار خوبی در حوزه اشتغال شهرستان است.

وی از پی گیری برای دریافت مجوز مرکز تخصصی کشاورزی در بردسکن خبرداد و گفت: موافقت اولیه برای این مرکز  دریافت شده و امید است تاپایان امسال این مرکز در بردسکن ایجاد شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن افزود: هم اکنون 8کارگاه در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن فعال است.

علیزاده افزود: با وجود تقاضا برای آموزش برخی رشته ها از جمله تعمیر ماشین های سنگین ، تراشکاری به علت کمبود فضای آموزشی این امکان وجود ندارد.

وی فضای آموزشی و کارگاهی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن را  27 متر مربع اعلام کردو افزود: فضاهای کارگاهی موجود در بردسکن استاندارد های لازم را ندارد و  تجهیزات موجود در مرکز بردسکن فرسوده و نیاز کارآموزان را برآورده نمی کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن ابراز امیدواری کرد:با نگاه ویژه مسئولان استان و  تخصیص اعتبار لازم برای پروژه جدید مرکز که  از چند سال  گذشته در حد فونداسیون رها شده است کمبود فضای آموزشی مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی فنی و حرفه ای بخش مرکزی انجمن خیران بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، این دوره که اختتامیه آن در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر واحد ۵ مازندران درآمل برگزار شد، معلمان ارزش آفرین در حوزه کارآفرینی آموزشی طرح‌های برتر خود را ارائه وتقدیر شدند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ وهنر واحد ۵ مازندران درخصوص این رویداد آموزشی گفت، اجرای این طرح با همکاری مشترک این واحد دانشگاهی و اداره آموزش وپرورش با هدف معرفی خلاقیت‌های آموزشی معلمان با استعداد‌های بالای آموزشی در زمینه انتقال بهتر مفاهیم آموزشی به دانش آموزان درمدارس برگزار شد.

روح الله افرا افزود: فرایند اجرای این طرح از مهرماه شروع شد ودرمجموع حدود ۵۰ طرح از معلمان درنوآفرینی آموزشی توسط دبیرخانه این رویداد دریافت شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اجرای این طرح درابتدا به صورت شهرستانی بوده، اما از شهرستان‌های مختلف مازندران نیز استقبال کردند، افزود: درنهایت طرح‌های برتر با انتخاب گروه داوری، به مراکز رشد و حتی کارآفرینی شهرستان، اداره آموزش و پرورش و پژوهشسرای دانش آموزی معرفی تا برای تجاری سازی یا عمومی کردن ایده یا طرح برتر اقدام شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ وهنر واحد ۵ مازندران، هدف مهم در برگزاری این رویداد را ایجاد نگاه نوآورانه برای حل مسایل آموزشی توسط معلمان خلاق وصاحب سبک وایده اعلام واضافه کرد، قطعا طرح‌های برتر آموزشی از سوی معلمان مقطع ابتدایی که قابلیت اجرا در مدرسه‌ها را داشته باشد، در راستای فهم ودرک بهتر دانش آموز انتخابت وعملیاتی خواهد شد.

افرا ادامه داد، برگزاری این رویداد مهم علمی وآموزشی، این فرصت را برای معلمان خلاق فراهم می‌کند که در حوزه آموزش ابتدایی می‌توان ظرفیت‌هایی خودشان را بروز دهند وباعث دیده شدن بهتر وعدالت برای همه ایجاد شود.

وی ابرازامیدواری کرد، این طرح در سال آینده درگسترده بیشتروشرایط متفاوت تری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجهیزمراکز آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به فیبر نور
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان نخستین نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی در آمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین راه ورود به بازار کار برای کارجویان است