Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:46:58 GMT

ملاقات گادوین منشا از لئونارد پادووانی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۵۲۲۷

ملاقات گادوین منشا از لئونارد پادووانی

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس امروز به منزل مدافع برزیلی استقلال رفت و با او ملاقات کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پادووانی، مدافع برزیلی استقلال که در فصل گذشته دچار مصدومیت شدیدی شد و بعد از مدت‌ها بستری شدن از چندی پیش مرحله جدید درمان خود را استارت زده، امروز با مهمان ویژه‌ای سورپرایز شد.


گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس امروز به ملاقات این بازیکن رفت و برایش آرزوی سلامتی کرد و دقایقی به صحبت با او گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گادوین منشا پرسپولیس تهران استقلال تهران لئوناردو پادوانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا پرسپولیس تهران استقلال تهران لئوناردو پادوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یرمی فریمپونگ یکی از بزرگترین طرفداران مارسلو / عکس

مدافع هلندی بایرلورکوزن بین مالدینی و مارسلو، اسطوره برزیلی رئال مادرید را انتخاب کرده است.

طرفداری | یرمی فریمپونگ، مدافع هلندی بایرلورکوزن علاقه زیادی به مارسلو، بازیکن اسطوره‌ای رئال مادرید دارد.

مدافع چپ 23 ساله باشگاه بایرلورکوزن که در حال گذراندن یک فصل فوق‌العاده با این باشگاه آلمانی است، در مصاحبه‌ای جالب با سایت گل از علاقه زیادش به مارسلو پرده برداشته است. فریمپونگ در این مصاحبه با مقایسه مارسلو با بزرگترین مدافعان گذشته و حال حاضر فوتبال دنیا، این ستاره برزیلی سابق باشگاه رئال مادرید را از هر مدافعی بهتر می‌داند. انتخاب‌های فریمپونگ به وضوح نشان‌دهنده علاقه او به مارسلوست.

این مدافع برزیلی که دوران درخشانی را در رئال مادرید و تیم ملی برزیل سپری کرد، به خاطر سبک بازی هجومی، دریبل‌های تماشایی و ارسال‌های دقیقش مشهور است. در ادامه نگاهی به این پرسش و پاسخ و انتخاب‌های فریمپونگ می‌اندازیم.

مارسلو یا روبرتو کارلوس؟ مارسلو مارسلو یا فیلیپ لام؟ مارسلو مارسلو یا کافو؟ مارسلو مارسلو یا گری نویل؟ مارسلو مارسلو یا زامبروتا؟ مارسلو مارسلو یا اشلی کول؟ مارسلو مارسلو یا خاویر زانتی؟ مارسلو مارسلو یا پاتریس اورا؟ مارسلو مارسلو یا جوردی آلبا؟ مارسلو مارسلو یا لیلیان تورام؟ مارسلو مارسلو یا پائولو مالدینی؟ مارسلو مارسلو یا یرمی فریمپونگ؟ مارسلو

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • یرمی فریمپونگ یکی از بزرگترین طرفداران مارسلو / عکس
  • غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال