Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:10:50 GMT

فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۵۶۴۹

فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج غیرقانونی است

به گزارش ایرنا، فرج الله ایلیات روز یکشنبه در هفتاد و هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در فضای مجازی صحبت از مزایده و فروش بیمارستان امام خمینی مطرح شده است، گفت: اگر
این شنیده ها صحت داشته باشد، باید پرسید که آیا شهرداری کرج به عنوان یک سهامدار در جریان این موضوع قرار دارد یا خیر؟ و اینکه با چه مجوزی این تصمیم اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : شهرداری کرج در خیابان کنارگذر گلستان در منطقه چمن مهرشهر قطعه زمینی را برای فروش گل و گیاه اجاره داده که علاوه بر تشدید ترافیک مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.
ایلیات همچنین گفت: در حالی که مشکلات شهرک چندهزار نفری نهال و بذر روی زمین مانده و شاهد مشکلات و دغدغه های شهروندان می باشیم اما متاسفانه در شورای اسلامی شهر کرج به جای مباحث خدماتی و عمرانی روی مسائل سیاسی متمرکز شده ایم .
وی افزود: فراموش نکنیم که ما برای خدمتِ سالم و صادقانه سوگند یاد کرده ایم و قرار نیست سرنوشت شهر و شهروندان بازیچه سیاسی کاری ها و لجبازی ها شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: من پیش از این خواستار تجلیل از برگزیده مسابقات قوی ترین مردان ایرانی که یک ورزشکار کرجی است، شده بودم اما متاسفانه شهرداری واکنش مثبتی به آن نشان نداد .
وی گفت: همانطور که شاهد هستیم سرنوشت شهر در بستر سیاسی کاری ها در معرض خطر و تهدید قرار گرفته است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی بیمارستان زمین عضو شورای اسلامی شهر مردان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

سیدحسین خمینی فرزند شهید مصطفی خمینی، سیدحسن خمینی، یاسر خمینی، سیداحمد خمینی و دیگر اعضای بیت امام و چهره های برجسته حوزه بر پیکر آن مرحومه اقامه نماز کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900182

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام