Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموستا محمد امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان، در واکنش به تهدیدات و اظهارات نسنجیده و بی‌اساس رئیس جمهور آمریکا، به سخنان حضرت امام راحل (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان و مردم ایران نباید بیشتر از آن حد از "ترامپ" شیطان اکبر انتظار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن گفت: یهودیان و کافران هیچ‌وقت از ضربه‌زدن به مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه فرهنگ، دین، سنت و منش آن‌ها را قبول کنند که این انتظار آنان نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست چراکه خلاف قرآن و دین مبین اسلام است.

ملت مسلمان دشمن سرسخت کفر و استکبار جهانی است

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بنده معتقدم تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند نمایندگی اسلام را برعهده داشته باشد چراکه ملت مسلمان در هرجایی که باشند دشمن سرسخت کفر هستند و هیچ‌وقت نمی‌توانند با تفکر شوم استکبار جهانی کنار بیایند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی نماینده واقعی تمام مسلمانان در دنیا است چراکه همیشه حامی و مدافع مظلومان و قشر مستضعف جامعه بوده است.

ماموستا راستی با اشاره به سخنرانی اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: سخنان سردار سرلشکر سلیمانی خطاب به "ترامپ" عین واقعیت و در دنیا بازتاب داشت چراکه "ترامپ" نمی‌تواند هیچ کاری انجام بدهد و در نهایت مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خم کند.

وی اظهار کرد: کسانی که دغدغه اسلام را داشتند از سخنان سردار سلیمانی خوشحال شدند چراکه واقعیت‌ها را بیان کرده بودند.

دشمنان توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی گفت: بنده معتقدم دشمنان اسلام جرأت ندارند که فیشکی به طرف نظام جمهوری اسلامی خالی کنند چراکه با پاسخی سخت و کوبنده مواجه می‌شوند.

ماموستا راستی افزود: تهدیدات و اظهاراتی که "ترامپ" بیان می‌کند مصرف داخلی خودشان است چراکه خود دشمنان می‌دانند توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا سپاه رهبر انقلاب دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • تثبیت قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است