Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری برخوار تاکید کرد: هیچ پروژه ای که بیش از ۳ سال در سطح شهرستان استارت خورده است نباید بدون دلیل متوقف بماند و در دوره مدیریت بنده همه این پروژه ها باید اجرایی شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سومین جلسه شورای اداری شهرستان برخوار با حضور امام جمعه دولت آباد، نماینده مجلس، بخشداران مرکزی و تابعه، فرماندهان نظامی انتظامی، مدیران و مسئولان استانی و شهرستان، شهرداران و روسای شوراهای فرادستی و شهرهای تابعه، اصحاب رسانه و … به ریاست سرپرست فرمانداری برخوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان اظهار کرد: پس از حضور استاندار و معاونان در جمع مردم شهرستان و شرکت در جلسه شورای اداری، خون تازه ای در شریان دستگاه های اداری برخوار جاری شد و همکاران در همه ادارات ضمن گرفتن روحیه مضاعف پیگیری های ارزشمندی برای به سر انجام رسیدن پروژه های سطح شهرستان انجام داده اند.

محمدحسن قمی گفت: در همین مدت کوتاه دو جلسه کمیته پیگیری مصوبات سفر استاندار در سطح فرمانداری تشکیل شده و بیش از پنج جلسه در سطوح مختلف در استانداری برای نتیجه نهایی این مصوبات تشکیل و دستورات لازم اخذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین کمیته فوق العاده یکپارچه سازی اراضی برای رفع مشکل عمده کشاورزان شهرستان به منظور دستور استاندار در بخش حبیب آباد تشکیل و در بخش مرکزی نیز در روز شنبه تشکیل می شود که جمع بندی آن اعلام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان در ادامه بیان کرد: در دوره جدید فرمانداری هیچ گاه کارها مبتنی بر جلسه محوری جلو نخواهد رفت و طبق دستوری که به همه کارشناسان فرمانداری و مدیران شهرستان داده ام نتایج تصمیم های اخذ شده در جلسات به صورت ملموس و عینی و در زمان بندی مشخص ابلاغ و اجرایی خواهد شد و شخصا بر روی اجرایی شدن مصوبات تا حصول به نتیجه لازم نظارت و پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: در دو هفته قبل به همت نماینده پرتلاش و دلسوز شهرستان شاهد حضور چند نفر از معاونان وزرا در سطح شهرستان بودیم که مصوبات خوبی برای دستگاه های تحت امرشان به همراه داشت.

قمی بیان کرد: انصافا نماینده برخوار به دلیل داشتن سابقه موفق فرمانداری نمونه در کارنامه شان و اشرافیت بر مسائل شهرستان واقعا برای فرمانداری به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان یک یار و همراه ویژه بوده و بر خلاف بسیاری از نمایندگان مجلس که با دخالت های بیجای خود در حوزه امور اجرایی شهرستان های خود باعث تنش های فراوان هستند از این امر مستثنی هستند.

وی ادامه داد: بازدیدهای مکرر از نقاط مختلف شهرستان ادامه پیدا کرده و پروژه های مهمی از جمله پروژه بلوار جانبازان به مراحل نهایی خود رسیده که مژده ویژه ای برای مردم خواهد بود.

سرپرست فرمانداری برخوار تاکید کرد: هیچ پروژه ای که بیش از ۳ سال در سطح شهرستان استارت خورده است نباید بدون دلیل متوقف بماند و در دوره مدیریت جدید همه این پروژه ها باید اجرایی شود.

قمی ضمن ابراز خوشحالی از تغییر نام مراسم تودیع و معارفه به تکریم و معارفه بیان کرد: در هر مجموعه ای وقتی قرار بر تغییر اتفاق می افتد فردی که زحماتی متحمل شده است جای خود را به فردی دیگر با رویکرد های انگیزشی جدید می دهد.

وی افزود: مسئولیت در جمهوری اسلامی امانت گران بهایی است که به پای هر صندلی آن خون صدها شهید و جانباز عزیز بر زمین ریخته شده است و همه ما باید بدانیم به فرموده امیرالمومنین (ع) اگر قرار بود این مسئولیت ها باقی بماند به ما نمی رسید.

محمد حسن قمی اظهار کرد: امروز ما از فردی تکریم می کنیم که در طول سه سال گذشته با زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و با دغدغه ای شایان توجه مسئولیت سنگین معاونت فرمانداری را بر دوش کشید و خدمات ماندگار و چهره خدمتگذاری که مورد تایید دوست و دشمن است از خود به یادگار گذاشت.

وی گفت: اگرچه برای من توفیق همکاری طولانی تری با محمود سلطانی فراهم نشد و اصرارهای ما برای ماندن ایشان در شهرستان به دلیل عدم رضایت خودشان به جایی نرسید اما وصف زحمات ایشان به خصوص در دوره ای که حضور فرماندار سابق به دلیل دو شغله بودن در سطح شهرستان محدود تر بود و عملا ایشان بسیاری از شئون شهرستان را مدیریت می کردند بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن خیر مقدم به هاشم زاده معاون جدید فرمانداری بیان کرد: با ارتقای درجه فرمانداری از این پس ایشان را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواهیم شناخت و معاون دیگر فرمانداری نیز به زودی مشخص خواهد شد.

قمی در خصوص مشخصات و بیوگرافی معاون خود، گذراندن دوره موفق عملکردی در فرمانداری بویین و میاندشت را از مشخصات هاشم زاده عنوان کرد و گفت: در دوره جدید مدیریت شهرستان باید کار و همت بی منت و شبانه روزی برای مردم را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

گفتنی است در این جلسه مشاور عالی استاندار، امام جمعه دولت آباد و نماینده مجلس در سخنانی مطالب و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

* مردم از شما گله مند هستند

امام جمعه دولت آباد خطاب به مسئولان شهرستان گفت: مردم از شما گله مند هستند و انتظار دارند با حضور در بین آن ها و گوش دادن صحبت هایشان، به مشکلات آن ها رسیدگی کنید.

حجت الاسلام سیدحسین محمود آبادی در ادامه ضمن تقدیر از حضور مستمر نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه دولت آباد، خاطر نشان کرد: نماز جمعه محل مناسبی برای دسترسی راحت تر و صمیمی تر مردم و مسئولان است چون از طرفی مردم خواسته هایشان را مطرح می کنند و از طرفی از تلاش های خادمان و مسئولان شهرستان تقدیر می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی