Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@02:28:47 GMT

چین سامانه اس-۴۰۰ روسیه را آزمایش می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۶۳۸۷

به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک، یک دیپلمات آگاه چینی به نقل از منابع دفاعی این کشور اعلام کرد که پکن آماده آزمایش سامانه دفاعی اس- ۴۰۰ ساخت روسیه است.
بر اساس اعلام این دیپلمات، روسیه هم اکنون برخی از قسمت های این سامانه پدافندی را به چین ارسال کرده و پکن نیز بر آن است تا بلافاصله پس از دریافت کامل سامانه مذکور به آزمایش آن مبادرت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیپلمات چینی مذکور ادامه داد: این موضوع برای اواخر ماه جاری و اوایل ماه آینده میلادی برنامه ریزی شده و قرار است یک هدف شبیه سازی شده از موشک بالستیک را نشانه گیری و لذا آن را مورد آزمایش قرار دهد. برچسب ها: روسیه ، چین ، اس400

منبع: خرداد

کلیدواژه: روسیه چین اس400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که بعد از نشست روز جمعه مقامات دفاعی ایران و روسیه در آستانه پایتخت قزاقستان و تاکید دو طرف بر تقویت همکاری‌های نظامی، رژیم صهیونیستی از تبعات گسترش روابط دفاعی میان مسکو و تهران در هراس است.

در این گزارش به نقل از شای هار تزیوی مسئول سابق وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی آمده است: به نظر می‌رسد روسیه قصد دارد جنگنده‌های سوخو س و-۳۵ و سیستم دفاع هوایی اس ۴۰۰ به ایران تحویل دهد. مسکو در زمینه‌های جنگ الکترونیک و تبادل اطلاعات نیز با تهران همکاری دارد.

وی اضافه کرد: روسیه دشمن تل آویو است چرا که از محوری که بر علیه ما می‌جنگد حمایت می‌کند. اهمیت نقش روسیه با افزایش این درگیری‌ها بیش از گذشته مشخص می‌شود.

عاموس گلعاد یکی از مسئولان سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: روسیه و ایران بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک شده اند. روس‌ها می‌توانند به ایرانی‌ها تکنولوژی‌های مهمی ارائه دهند که توان آنها را افزایش می‌دهد.

پیش از این مقامات روسیه و چین در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگهای در قزاقستان بر آمادگی خود برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران تاکید کرده بودند.

کد خبر 6089642

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران