Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، تیم احمد گروژنی با بازی 90 دقیقه‌ای میلاد محمدی بامداد امروز (یکشنبه) در روستوف‌ آره‌نا یک بر صفر مغلوب روستوف شد. این دیدار در ورزشگاهی برگزار شد که میزبانی چهار دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده داشت.

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی با مشارکت کارشناسان و کاربرانش برای عملکرد میلاد محمدی در ترکیب تیم احمد گروژنی نمره متوسط 6 را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی شبتس، بازیکن اوکراینی احمد گروژنی با دریافت نمره فنی 6.5 بهترین بازیکن تیمش در نبرد با روستوفی‌ها بود.

امروز در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر روسیه روبین‌کازان که از سردار آزمون و رضا شکاری، 2 بازیکن ایرانی بهره‌مند است به مصاف تیم مدعی کراسنودار می‌رود. این دیدار نیز در کازان‌آره‌نا، یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی 2018 که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در آن برگزار شد انجام می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد