Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه رفع موهای زائد بدن یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها و آقایان به شمار می رود. افرادی که به بهداشت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند تا به امروز بسیاری از روشهای سنتی و مدرن را برای خلاصی از آن امتحان کرده اند اما آیا واقعا این روش ها توانسته پاسخگوی نیاز آنها باشد؟

به گزارش سرویس بازار ایسنابه نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، اکثر افراد به دنبال روشی هستند که هم درد کمتری داشته باشد هم مدت رویش موهای بدن را طولانی تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از روش‌های مختلف برای کاهش و حذف موهای زائد بدن نه تنها نتیجه رضایت‌بخشی حاصل نشده بلکه با وجود عوارض و درد زیاد دیگر تمایلی به استفاده از این روش‌ها در افراد دیده نمی شود. راهی که می تواند شما را به این هدف نزدیک کند استفاده از لیزر است.

حتما پیامک تبلیغاتی زیادی در مورد لیزر بدن دریافت کرده اید که با تخفیفات چشمگیری همراه بوده اما فرصت استفاده از آن را پیدا نکرده اید و یا بعد از یک روز کاری سخت توانایی کافی برای رفتن به آن محل را نداشته اید. به همین منظور تکنولوژی IPL یا دستگاه لیزر خانگی به کمک شما عزیزان آمده تا هر زمان که بخواهید و در هر جایی که علاقه داشته باشید از این دستگاه استفاده کنید. در ضمن بهتر است قبل از انجام هر کدام از روش های درمانی، اطلاعات کافی در مورد آن روش کسب کنید و سپس مطابق انتظاراتتان برای خرید اقدام کنید. توصیه ما این است که برای خرید این وسیله بهداشتی و درمانی به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه نمایید.

در هنگام خرید لیزر خانگی باید به چه نکاتی توجه داشت.

تکنولوژی لیزر موبر نخستین بار دراوایل سال ۱۹۹۰ در ایالات متحده آمریکا، تحولی بزرگ را در عرصه لوازم پزشکی به وجود آورد، ولی جالب است بدانید در آن زمان افراد با پوست تیره توانایی استفاده از این محصول را نداشتند. با پیشرفت روز افزون این تکنولوژی، دستگاه لیزر خانگی برای طیف بیشتری از رنگ‌های پوستی قابل استفاده شده است. پس بهتر است قبل از خرید این محصول به رنگ پوست خود دقت نمایید و یا دستگاهی را خریداری کنید که مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست باشد.

نکته دیگری که باید هنگام خرید مد نظر داشته باشید رنگ مو می باشد. نوری که از دستگاه لیزر ساطع می شود توسط فولیکول‌های مو جذب شده و به مرور زمان باعث ضعیف شدن آن‌ها می‌شود. هرچه رنگ مو تیره تر باشد، توانایی جذب آن نیز بالاتر خواهد بود.

برخی از لیزرهای خانگی برای نواحی خاصی مانند صورت قابل استفاده نیستند. بهتر است برای دانستن این موضوع به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید تا با ناآگاهی، آسیبی به بدن خود وارد نکنید.

دکمه‌ی فلش برای تنظیم سطح انرژی نور تابیده‌شده به کار می رود مثلا در لیزر خانگی رمینگتون مدل  IPL6750 این مقدار در 5 سطح مختلف تنظیم می شود و با حرکت سری روی پوست می‌توان تمام نواحی موردنظر را پوشش داد. وجود 2 حسگر تماس با پوست در لیزر های خانگی سبب بالا بردن امنیت این دستگاه شده و تا زمانی در تماس کامل با پوست قرار نگرفته باشند، دستگاه را در حالت غیر فعال نگه می دارند. همچنین می توانند از تابش تصادفی نور جلوگیری کنند.

فناوری آی پی ال (IPL)

آی پی ال intense pulse light یعنی سیستم های نور شدید پالسی؛ در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپ های زنون هستند که نور چند طول موجی و non coherent ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد.

دستگاه آی لایت (iLight)

موی انسان به صورت دوره رشد و استراحت، رشد می‌کند. این چرخه از ۳ مرحله تشکیل شده: آناژن یا مرحله رشد، کاتاژن یا مرحله پس‌رفت و تلوژن یا مرحله استراحت. با این فناوری درمان فقط در مرحله آناژن امکان پذیر است و بنابراین کاربر همین‌که رشد مجدد موها را مشاهده کرد باید دوباره پروسه‌ی درمان را آغاز کند. این رشد تقریبا هر دو هفته یکبار تکرار می‌شود. آی لایت با استفاده از پالس های شدید نور (IPL) به آرامی فولیکول مو را غیرفعال می کند و با جلوگیری از رشد مو به صورت طولانی مدت، پوستی صاف و ابریشمی حاصل خواهد شد.

لیزر خانگی و روش استفاده از آن

استفاده از لیزر های خانگی نیاز به هیچگونه علم و تخصصی ندارد. عموما متخصصین پوست توصیه های اکید می کنند که لیزر را باید زیر نظر متخصص انجام داد، چون تنظیم آن برای رنگهای پوست بدن، متفاوت است و امکان آسیب دیدن رنگدانه های پوست بعد از مدتی وجود دارد. اما لیزر خانگی به صورت هوشمند پس از قرارگیری بر روی نواحی مختلف بدن رنگ پوست را تشخیص داده و طول موج دستگاه را بصورت اتوماتیک تنظیم می کند. در ضمن شما می توانید با تنظیم 5 سطح مختلف انرژی، بسته به درجه حساسیت پوستهای مختلف دستگاه را برای تاثیر گذاری بیشتر به صورت دستی تنظیم نمایید.

به عنوان یک پیشنهاد می توانید از مدل های لیزر خانگی فیلیپس در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل دیدن فرمایید.

روش عملکرد لیزر خانگی

عملکرد دستگاه به گونه ای می باشد که برای از بین بردن موهای ناخواسته یا موهای زائد، با قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور، منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود. نور لیزر از سطح پوست عبورکرده و جذب رنگدانه های مشکی تنه مو در زیر پوست می‌شود. انرژی جذب شده تبدیل به حرارت شده و این حرارت سلول‌های زاینده مو را که در تحتانی‌ترین قسمت مو یا در محل اتصال عضله مو به ساقه مو قرار دارند از بین می‌برد.

عوارض جانبی استفاده از دستگاه لیزر خانگی (IPL)

عوارض جانبی این شیوه بسیار کم است. این عوارض عموما ممکن است بصورت قرمزی و تورم در محل درمان ظاهر شوند که البته به سرعت برطرف خواهند شد. تاکنون هیچ عارضه جانبی دیگری از این دستگاه گزارش نشده و هرگونه ادعا درباره سرطان‌زا بودن این دستگاه بی‌اساس است.

توجه:

حتما از برند های معتبر تولید کننده این وسایل آگاه باشید و به حرف فروشندگانی که با ترفند های مختلف سعی در فروش اجناس تقلبی خود دارند اطمینان نکنید.

این دستگاه برای افراد 18 سال به بالا توصیه می شود.

افراد دارای موهای تیره و ضخیم نتایج سریعتری به دست خواهند آورد. کسانی که دارای موهای روشن و کرکی هستند می بایست دوره درمانی طولانی تری را طی کنند همچنین با رعایت اصول بهداشت قابلیت استفاده برای دیگر اعضای خانواده نیز امکان پذیر می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت لیزر خانگی به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید و جهت آگاهی از آخرین اخبارها و رویداد ها به اینستاگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنلاين فروشگاه اینترنتی زنبیل ليزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید

به گزارش همشهری آنلاین پس از اینکه 85 درصد از سهام باشگاه استقلال در اختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت، پسوند این شرکت به نام رسمی آبی‌ها اضافه شد. بحث ‌بر سر تغییر نام‌ باشگاه استقلال داغ است و هواداران و کارشناسان در این‌خصوص اظهارنظرهای متفاوتی دارند.

در همین خصوص امیررضا واعظ‌آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال به خبرنگار اعتماد گفت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه میلیون‌ها هوادار دارند و یک برند هستند اگر بخواهند نام‌شان را تغییر بدهند ساز و کار قانونی خودش را دارد. باید ‌دید قید کردند که خریدار حق تغییر نام را دارد یا نه؟ اگر قید نشده باشد مجمع برگزار می‌کنند و یک پسوند یا پیشوند اضافه می‌کنند یا اصلا کل نام را عوض می‌کنند. این ‌حق صاحب سهام است. اما راهش است در مجمع نام را تغییر بدهند و بعد بفرستند برای ثبت شرکت‌ها.

این مدیر ورزشی ادامه داد: حتی در ثبت شرکت‌ها آن برند ثبت شود. روال قانونی این و حق سهامداران است. قطعا سهامداران بر این واقف هستند که نام اصلی این دو باشگاه ابزاری اقتصادی برای‌شان هست و سالیان سال با این نام فعالیت کرده‌اند و اگر این نام را عوض کنند به ضررشان می‌شود و قطعا هم این‌ کار را نمی‌کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های اسبقیان، معاون وزیر ورزش افزود: چه چیزی را می‌خواهید بررسی کنید؟ در قرارداد اگر قید شده باشد، خصوصی‌سازی می‌تواند ورود کند نه وزارت ورزش‌. شما الان هیچ مسئولیتی در قبال این دو باشگاه ندارید و حق هیچ اظهارنظری در خصوص نام‌ این دو باشگاه ‌هم ‌ندارید پس صاحب سهام چکاره است؟

واعظ آشتیانی تصریح کرد: هیچ ربطی به وزارت ورزش ندارد که صاحب سهام بخواهد پیشوند یا پسوند به نام اضافه کند. طرف فروش هم سازمان خصوصی‌سازی است نه وزارت ورزش! فکر کنم آقایان جایگاه حقوقی خودشان را نمی‌دانند و هنوز فکر می‌کنند باید دخالتی داشته باشند. دخالت‌تان تمام شد! هم دخالت و هم نظارت شما تمام شده. معاون پیشین سازمان تربیت‌بدنی با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش گفت: شما آن زمانی که باید دخالت و نظارت می‌کردید، سکوت می‌کردید امروز ‌که ‌واگذار شده اظهارنظر می‌کنید؟ بروید شرح وظیفه‌تان را بخوانید و ببینید چه شرح وظایفی دارید!

واعظ آشتیانی در خصوص اینکه تغییر نام استقلال ممکن است این تیم را در آسیا با مشکل مواجه کند، گفت: نه؛ تغییر نام چیزی نیست که به AFC ربطی داشته باشد. اگر مراحل در مجمع طی شود و بعد به ثبت شرکت‌ها برسد طی یک فرآیند قانونی مشکلی وجود نخواهد داشت.

کد خبر 848604 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه