Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مطالعات طرح ساخت بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کشور با استاندارهای جهانی در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شده و برای ساخت و تجهیز آن 70 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

رضا رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 20 میلیارد ریال از این مبلغ از منابع استانی و 50 میلیارد ریال هم از طرف شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش اختصاص یافته که در مدت یکسال هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هم اکنون 26 پیست در این استان فعال است که هشت پیست از این تعداد در شهر مشهد قراردارد.
وی گفت: هزار و 74 موتورسوار و اتومبیلران سازماندهی شده و 95 داور و 24 مربی این رشته ها در این استان فعالیت دارند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران این رشته سه مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات کشوری به دست آورده اند افزود: پارسال 21 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور انجام شد که 13 مقام قهرمانی، 12 نایب قهرمانی و 20 مقام سوم به دست آمد.
رمضانی با اشاره وضعیت پیست شهرستان بینالود اظهار داشت: پیست جام جم این شهرستان غیر قانونی و غیر ایمن است که در این زمینه مکاتبات بسیار با اداره کل ورزش و جوانان انجام شده و به زودی سرپرست جدید این هیات معرفی خواهد شد.
وی، توسعه این رشته ها در بخش همگانی و بانوان را جزو برنامه های این هیات برشمرد و گفت: از خرداد ماه امسال ساخت پیست آموزشی موتورکراس بانوان آغاز شده و یک دستگاه خودرو آموزشی در رشته اسلالوم و 2 دستگاه خودرو آموزشی برای رشته سرعت مهیا شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس