Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرج: نبود نقدینگی بزرگترین مشکل پیش روی بزرگراه شمالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عضو شورای شهر کرج صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج با اشاره به پیگیری مدیریت شهری در راستای تکمیل این پروژه گفت: تلاش ما بهره برداری از فاز اول پروژه بزرگراه در آینده ای نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زارع استفاده از ظرفیت های پروژه را در راستای تامین هزینه ها ضروری دانست و افزود: نبود نقدینگی بزرگترین مشکل پیش روی بزرگراه شمالی است.

وی تملک اراضی در اختیار سپاه و اراضی دولتی حاشیه پروژه را نیازمند اعتبار قلمداد کرد و اظهار داشت: اعتبارات ملی به عنوان نیاز اساسی پروژه بزرگراه شمالی باید تامین شود.عضو شورای شهر کرج در خاتمه با اشاره به لزوم عملیاتی شدن مطالعات پروژه مذکور تصریح کرد: برنامه‌ ریزی برای استفاده از اراضی این پروژه می ‌تواند در تأمین هزینه‌ ها موثر باشد.

    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است