Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: بسیج سازندگی ۲ هزار و ۴۴۰ مورد خدمات به مدد جویان بهزستی ایلام ارائه می‌دهد. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ استانها ایلام نظرات

زهرا همتی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: بسیج سازندگی  2 هزار و 440 مورد خدمات به مدد جویان بهزستی ایلام ارائه می‌دهد.

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد جهادی و با تفکر بسیجی همواره در مناطق محروم نقش آفرین بوده است و در راستای ارائه خدمات به افراد تحت پوشش بهزستی استان ایلام با اخذ موافقتنامه دو طرفه بیش از 2 هزار و 440 مورد خدمات مختلف به مدد جویان تحت پوشش بهزستی ایلام ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی خدماتی مانند تهیه و ساخت منازل مسکونی نیازمندان تحت پوشش بهزستی استان ایلام اشاره کرد و گفت: ساخت منازل مسکونی مدد جویان بهزستی استان ایلام ظرف مدت یک سال با سرمایه 50 به 50 و به تعداد 40 دستگاه به بسیج سازندگی ایلام واگذار شده است.

وی به دیگر خدمات اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اقدامات تهیه جهیزیه ، تامین بسته‌های معیشتی، آموزشی و تفریحی ورزشی و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی و بهداشت محیط از دیگر خدمات واگذاری توسط بسیج سازندگی به مدد جویان بهزستی استان ایلام است.

همتی به جمعیت 25 هزار نفری خدمات بگیر از بهزستی در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: انتخاب و توافق با بسیج سازندگی سطح کیفی خدمات را با توجه به مدیریت جهادی این سازمان و تفکر بسیجی آن افزایش می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: امید داریم تا پایان امسال خدمات به مدد جویان بهزستی با کیفیت و سرعت و دقت ارائه و موجب رضایت این قشر محروم جامعه شود.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد