Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بخش‌هایی از گفت‌وگوی بهنوش طباطبایی با همشهری آنلاین را می خوانید:


** سلبریتی شدن یعنی محبوب دل‌ها بودن و تاثیرگذار بودن در میان مردم. این تاثیرگذار بودن بسیار اهمیت دارد، چرا که هرکسی که مشهور باشد الزاما محبوب و تاثیرگذار نیست. برای همین محبوب بودن حاصل صداقت، پشتکار و مهم‌تر از همه مردمداری است در هر زمینه‌ای، چه سیاست و اقتصاد، چه علم و فرهنگ و چه سینما و موسیقی و ورزش و برای این‌که بتوانی در دل مردم جا داشته باشی باید فقط با عشق و صداقت به کارت به صورت حرفه ‌ای بپردازی و این اصلا سخت نیست فقط همت والا می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** یک بازیگر حرفه‌ ای لازم است که به این شکل حرفه‌ای ورزش کند. البته همیشه به عنوان یک بازیگر از فرم بدنم مراقبت می ‌کردم و همین طور همیشه برای اجراهای تئاتر، تمرینات بدن و بیان برایم الزامی است اما به شکل حرفه‌‌ای و روتین حدود یک سال و نیم است که زیر نظر مربی آمادگی جسمانی‌‌ام ورزش می ‌کنم و این‌که ورزش برایم جزء برنامه‌های اصلی زندگی شده است.
** داشتن آمادگی جسمانی در ایفای همه نقش‌ها کمک‌کننده است به دلیل آن‌که بازیگر با کارکردن روی بدن خود می ‌تواند به یک فرم بهتر و درست‌تری از فیزیک خود برسد و آن‌وقت دیگر حتی راه رفتن و ایستادنش در قاب دوربین یا روی صحنه درست است.
** با ورزش توانایی و انعطاف‌ پذیری بدن بازیگر بالا می‌ ‌رود و می ‌تواند در نقش‌های متفاوت قالب‌های متفاوتی را به خود بگیرد، مانند آقای وثوقی که ورزشکار حرفه‌ ای بود و با بدنی آماده نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده است.
** قطعا هر بازیگری به اندازه حرفه‌ ای بودنش به این مهم می ‌پردازد. بازیگران حرفه‌‌ای ما هم از قدیم تا به امروز برای ورزش اهمیت قائل بودند، مانند محمدعلی فردین، بهروز وثوقی، سعید راد، جمشید‌ هاشم‌پور، گلاب آدینه، مهتاب نصیرپور، بهرام رادان، هدیه تهرانی، امیر جدیدی، پیمان معادی، ویشکا آسایش، پژمان بازغی و... .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • میدان شهرت در ایران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)