Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:03:33 GMT

۱۰ نقطه شهر کاشان پایش تصویری می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۷۶۴۶

۱۰ نقطه شهر کاشان پایش تصویری می شود

کاشان - شهردار کاشان، از اجرای پایش تصویری در ۱۰ نقطه ترافیکی و امنیتی شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی راد، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: بعد از سال ها ۳۰۰ میلیون تومان از محل جرائم کاشان از استان به این شهرستان تعلق گرفت که با این اعتبار ۱۰ نقطه ضروری در شهر مجهز به سیستم مانیتورینگ و پایش شهری خواهد شد و الباقی هزینه این طرح از محل اعتبارات شهرداری خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که هر سال ۱۰ تا ۱۵ نقطه تحت پوشش قرار بگیرد در چهار سال آینده تمام گلوگاه ها و نقاط حساس شهر در برنامه سه ساله شهرداری پایش تصویری و مانیتورینگ می شود.

شهردار کاشان، با بیان اینکه تغییرات در هنگام اجرای پروژه ها به دلیل عدم اعمال نظر کارشناسان خسارت زیادی را تحمیل می کند، تصریح کرد: شهرداری کاشان با اجرای طرح کمیسیون تصویب طرح ها در حوزه عمرانی با حضور دو نفر از کارشناسان سعی کرده تا قبل از آغاز پروژه ها نظریه ها و دیدگاه ها مطرح و تغییرات لازم اعمال شود.

ابریشمی راد، انتقال و بهرگیری از پساب را از پروژه های مهم شهرداری برشمرد و گفت: پروژه انتقال پساب در کاشان با هزینه سه میلیارد ریال انجام خواهد شد.

برای ایجاد سیل بند، منتظر میراث نمی شویم

وی با اشاره به مشکل شهرداری با میراث فرهنگی برای انسداد بلوار امام خامنه ای گفت: دو نقطه آسیب پذیر شامل مجموعه مسکن مهر و دریاچه ناجی آباد در شهرستان وجود دارد که اگر حجم بارندگی از آن بیشتر و سرریز شد سیلاب جاری می شود به همین خاطر نمی توانیم به خاطر امنیت و سلامت مردم منتظر میراث شویم.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: برای هدایت آبهای بالادست یک سیل بند در بالادست اتوبان اجرا کنیم و آب را از مجموعه سفید آب پایین دست در اراضی ملی ارسال البته به شرطی که این امکان داده شود تا امتداد کانال به رودخانه لتحر وصل شود.

تخصیص اعتبار ۲ میلیاردی برای اجرای طرح آبخوان در بالادست کاشان

ابریشمی راد، با اشاره به تخصیص اعتبار دو میلیاردی برای اجرای طرح آبخوان افزود: این اعتبار برای اجرای آبخوان در بالادست کاشان از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی با اجازه مقام معظم رهبری اختصاص یافته است و بزودی این پروژه اجرا خواهد شد.

شهردار کاشان، رفع مشکل معارضان در ایجاد آبخوان را با همکاری دادگستری و دادستانی خواستار شد و گفت: ایجاد آبخوان به صوت کامل با هفت بند نیازمند رای دادگاه و رفع مشکل مالکیت رفع مالکیت است.

وی افزود: اگرموضوع چم رود حل شود برای حیدر نیز راهکار جدیدی به ویژه با اجرای آبخوان در بالای پارک شهر و هدایت سیل به این مجموعه دو سه هزار هکتاری ارائه می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شهردار کاشان کاشان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج