Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ تابستان امسال مسابقات بازی‌های آسیایی که به نوعی المپیک کشورهای آسیایی‌ است، در جاکارتای اندونزی و در دو بخش ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی طی مرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای حضوری موفق در این دوره از مسابقات آسیایی از سال‌های گذشته در ورزش زنجان آغاز شده و زنجان همیشه سهم بسیار خوبی با وجود اینکه تنها یک درصد جمیعت کشور را شامل می‌شود، در کسب موفقیت‌ها در این بازی‌های مهم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران ورزش استان زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش‌های انفرادی و رزمی همچون کاراته، ووشو، و قایقرانی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و ... همیشه خوش درخشیده‌اند و در این دوره از مسابقات نیز از امیدهای کسب مدال به شمار می‌روند.

مهدی سهرابی از ورزشکاران پرافتخار دوچرخه‌سواری ایران بوده و سابقه حضور در چندین دوره مسابقات آسیایی را دارد، محسن محمد سیفی که پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان است و در دوره گذشته دو مدال طلا کسب کرده و به دنبال افتخارآفرینی دوباره در این دوره است و برادران حسن و حسین روحانی در کاراته که مدال‌های خوشرنگی را کسب کرده‌اند، پریسا براتچی و فرشته قربانی در تیر و کمان و ورزشکاران در کوهنوردی و تکواندو که از آینده‌سازان هستند و ...، همگی نشان از ظرفیت بالای زنجان در ورزش‌های انفرادی و البته ظرفیت بالقوه در ورزش‌های تیمی دارد.

امسال به همت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و از سال گذشته برنامه‌ریزی خوبی برای حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقاتآسیایی جاکارتای اندونزی صورت گرفته است و ستاد بازی‌های آسیایی اداره کل ورزش و جوانان استان از ماه‌های گذشته کار خود را به صورت جدی با حمایت از ورزشکاران در زنجان آغاز کرده است.

 امسال تعداد خوبی از ورزشکاران و مربیان زنجانی در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی حضور خواهند داشت و تا به امروز حضور 21 ورزشکار زنجانی در رشته‌های مختلف در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی قطعی شده است که در بخش پارآسیایی این تعداد فعلا 18 نفر بوده و امکان افزایش نفرات نیز وجود دارد.

برای حمایت از ورزشکاران زنجانی حاضر در این دوره از مسابقات آسیایی جاکارتا تسهیلات خوبی از ابتدای امسال در نظر گرفته شده که از جمله این تسهیلات پرداخت ماهیانه یک میلیون تومان به این ورزشکاران در راستای تامین هزینه‌های ورزشی است.

این تسهیلات به ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی پرداخت می‌شود و همچنین چهار دستگاه پراید نیز برای طلایی‌های زنجان در این مسابقات در نظر گرفته شده است که برای افزایش این تعداد جوایز صحبت‌ها و رایزنی‌های با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همچنان ادامه دارد.

ورزشکاران زنجانی که حضور آنها در جاکارتا قطعی شده در رشته‌هایی از جمله قایقرانی، دوچرخه‌سواری، تیر و کمان، سنگنوردی، شمشیربازی، اسکیت و تکواندو در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گزارش های ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور