Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:44:46 GMT

ورکشاپ تخصصی فیلم مستند در زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۸۰۰۲

ورکشاپ تخصصی فیلم مستند در زاهدان برگزار شد

حسین مسگرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 35 نفر از مستندسازان و علاقه مندان به این حرفه در سیستان و بلوچستان در این کارگاه 2 روزه شرکت کردند.
وی افزود: اسکویی در این کارگاه با فیلمسازان جوان علاقه مند درباره روایت و درام در فیلم مستند به بحث و تبادل نظر پرداخت و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوره های آموزشی تخصصی، تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت کار فیلمسازان استان دارد.
مسگرانی تاکید کرد: با توجه به بعد مسافت سیستان و بلوچستان از مرکز و کمبود امکانات آموزشی تلاش داریم با برگزاری این دوره ها مسیر را برای افزایش سطح دانش فیلمسازان استان و هنرجویان این عرصه هموار کنیم.
به گفته وی نتایج این دوره های آموزشی در سال های بعد مشخص می شود و امیدواریم با تلاش علاقه مندان به فیلمسازی و برنامه ریزی های اصولی در تامین امکانات، شاهد تحول چشمگیر در سینمای مستند و داستانی استان باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انجمن سینمای جوان استان همچنین اجرای برنامه های آموزشی بلند مدت را با حضور سایر اساتید مطرح کشوری در نظر دارد.
وی افزود: این کارگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های آموزشی دوره های آموزشی سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بهروان، در جریان بازدید از چاپخانه‌ها و صنایع تولیدی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه، اظهار کرد: با توجه به شعار سال، سلسله نشست‌هایی پارسال در راستای «رشد تولید، مهار تورم» با حضور اساتید برجسته صنعت چاپ، به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: در این بررسی‌ها تاکید شد فعالین صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود، نیازمند تغییر رویه و ریل گذاری جدید هستند چرا که با رعایت نکردن این مقوله در آینده‌ای نه چندان دور از این چرخه حذف خواهند شد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفظ جایگاه فعالان صنعت چاپ به عنوان صنایع مادر باید در دستور کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها قرار گیرد.

بهروان ادامه داد: صنعت چاپ به عنوان تاثیرپذیر می‌تواند در راستای صادرات محصولات تولیدی کشور نقش آفرین باشد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: افزایش تولید و فعال بودن صنایع غذایی و شیمیایی نیز می‌تواند به ارتقا و گسترش فعالیت‌های صنعت چاپ کمک کند.

بهروان گفت: از جمله تأکیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسداشت زبان فارسی، عدم درج عناوین بیگانه بر روی محصولات داخلی است که باید مورد توجه ویژه باشد.

در این سفر یک روزه از فعالیت و نحوه بکارگیری از دستگاه‌های چاپ در شرکت‌های شهرک‌های صنعتی کاوه ساوه بازدید شد.

کد خبر 6098326

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد