Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت توزیع برق خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که شنیده شده تعداد زیادی از لوازم خانگی بر اثر قطعی برق سوخته است؟ گفت: این موضوع زیاد صحت ندارد و سوختگی لوازم برقی خیلی به قطع برق ارتباط ندارد بلکه به نوسان برق مرتبط است.

علیرضا عیلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه جابجایی ساعت کاری کارکنان دولت مصرف سه مگاوات از برق این استان را کاهش داده است، افزود: اگر این اتفاق نمی‌افتاد و جابجایی انجام نمی‌شد کاهش مصرف سه مگاوات برق مصرفی به مقدار خاموشی‌ها افزوده می‌شد و خاموشی در پنج منطقه به هفت منطقه افزایش می یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر این اتفاق نمی اقتاد میزان مصرف برق بسیار افزایش می یافت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خاموشی و جابجایی ساعت کار اداری تا چه زمانی ادامه دارد؟ اظهار کرد: جابجایی ساعت کار اداری کارکنان دولت، امری کشوری است و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد، اما ادامه خاموشی ها بستگی به میزان مصرف و مدیریت مردم دارد.

به گفته وی، شکایت های مردم نسبت به قطع برق نیز از این شرکت وجود داشته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد