Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محبوبی در گفتگو  باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در مدت یاد شده بیش از چهار میلیون و ۲۵۵ هزار مسافرتوسط ۳۴۶ هزار و ۹۱۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون شهری از طریق پایانه‌های پنج گانه شهرداری اصفهان جابجا شده اند.

به گفته وی ،  ارتقاء و بهبود خدمات پایانه‌های مسافربری در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد تا مسافران با خاطره خوشی شهر گنبدهای فیروزه‌ای را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ،  به روز رسانی و نوسازی هتل‌های پایانه های کاوه و صفه، به روز رسانی و خدمات‌دهی به رانندگان در استراحتگاه و رستوران مخصوص رانندگان، نظافت و نگهداری ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی پایانه‌های پنج‌گانه، هماهنگی و جلسه با انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و نیروهای انتظامی در جهت ارایه بهتر خدمات به مسافران و خدمات ‌دهی سامانه سنا سفر (سامانه نمایشگر اطلاعات سفر) برای جلوگیری از سردرگمی مسافران در پایانه‌ها و جمع‌آوری جارچیان در سطح پایانه‌ها را از جمله اقداماتی برشمرد که برای تامین آسایش و آرامش مسافران در پایانه‌ها انجام شده است.

بنا بر اعلام محبوبی ، زیباسازی و نورپردازی پایانه‌ها با استفاده از نورهای LED و گلدان‌های سنگی (صنایع دستی اصفهان) گل‌کاری و کاشت درختچه محوطه پایانه‌ها، نظارت ویژه مامور بهداشت بر توزیع اقلام خوراکی و رستوران‌های داخل پایانه‌ها، نصب مخازن ۱۰ هزار لیتری آبی در پایانه‌های مسافربری جی و زاینده رود با توجه به مشکلات به وجود آمده در مسئله آب، تشکیل کارگروه فرهنگی وگردشگری در سازمان پایانه‌ها و پیگیری و آزادسازی طرح توسعه پارک‌سوار صمدیه در حال انجام است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری