Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،پنجشنبه 10 اسفند 96 بود که جیانی اینفانتینو، رییس فیفا در حاشیه حضورش در ایران کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال را در مجاورت مرکز ملی فوتبال بر زمین زد.

مقارن با آن روزها بود که واحد طرح و توسعه مربوطه در فدراسیون فوتبال شکل گرفت تا با بررسی های مختلف،زمینه احداث این مرکز عظیم که خانه فوتبال نام دارد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس،نشست های مکرری در این باره بین مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال از همان زمان برگزار شد.

به دنبال این نشست ها،امروز جلسه ای میان رییس فدراسیون فوتبال با مهندس کریمی،مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز صورت گرفت تا ضمن بررسی کلیه جزییات مرتبط،امکان سنجی ورود به فاز اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد.

در این نشست که دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشت،واحد طرح و توسعه توضیحات لازم را درباره آخرین وضعیت زمین مجاور کمپ برای ساخت خانه فوتبال به حاضران ارائه کرد و مقرر گردید این جلسات در هفته های آتی تداوم یابد.

گفتنی است،قرار گرفتن پروژه خانه فوتبال در مجاورت مرکز ملی فوتبال ،این مجموعه را به یک کامپلکس کامل برای خانوده فوتبال و اعضای تیم های ملی تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوادیان زاده در نشست علمی و تخصصی با موضوع آب، صلح و تاب آوری با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب گفت: یزد با برخورداری از پیشینه، فرهنگ غنی، ماندگار و تاریخی در حوزه آب و مدیریت منابع آبی الگویی مناسب در دنیا است.

وی ادامه داد: آب و مدیریت منابع آبی نیز موجب شده تا این موضوع زمینه ساز صلحی پایدار و هم زیستی اقوام مختلف در این شهر جهانی باشد.

نشست آب، صلح و تاب آوری با مشارکت دانشگاه یزد با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب در مرکز بین المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد