Web Analytics Made Easy - Statcounter


با رای اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس؛ اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

به گزارش امتداد، در جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و با رای اعضای کمیسیون فرهنگی، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان به عنوان رئیس کمیته انتخاب شد؛ همچنین جمشید جعفرپور نماینده لارستان به عنوان نایب رئیس اول کمیته، اصغر مسعودی نماینده نیریز و استهبان به عنوان نایب رئیس دوم و طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده مردم تهران به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شدند.

این تحقیق و تفحص با هدف بررسی منابع، مصارف و نحوه مدیریت باشگاه های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر به ویژه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می شود.

مطابق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، هیات تحقیق و تفحص ۶ ماه برای انجام تفحص و ارائه گزارش کتبی به کمیسیون فرهنگی و صحن مجلس فرصت دارند و در صورت کمبود زمان، با تصویب کمیسیون فرهنگی، مهلت این کمیته سه ماه نیز تمدید خواهد شد.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود