Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:چند روز پیش بود که اسحاق جهانگیری از لزوم در کنار هم قرار گرفتن بزرگان نظام گفت؛ بعد از این حرف‌های او بود که الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی دیروز خبر داد که گویا  جهانگیری پیگیر برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی است. 
به گزارش خرداد به نقل از اعتماد آنلاین ،عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب این موضوع را سرآغاز گشایش داخلی و پروژه آشتی ملی می‌داند و در گفت‌گو با اعتمادآنلاین می‌گوید: امیدوارم که در این راستا و برای تحقق آشتی ملی که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، گام‌های اساسی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره اینکه واکنش جناح راست به این موضوع، ادامه می‌دهد: حتماً عقلا و معتدلین جناح راست از این موضوع استقبال می‌کنند، همانگونه بارها این موضوع را درخواست کرده‌اند. ولی بعید می‌دانم تندروهای اصولگرا این اتفاق ضروری را به خاطر منافع مادی خود بپذیرند؛ زیرا این افراد در فضای تیره و تار بیشتر می‌توانند فعالیت کنند. اگر آشتی ملی در راس حاکمیت شکل گرفته باشد و اراده حاکمیت معطوف به آشتی ملی بین جناح‌های سیاسی و جامعه مدنی باشد نه حل مشکل یک نفر، تندروها هم با اشاره سکوت خواهند کرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره واکنش اصلاح‌طلبان می‌گویذ: اصلاح‌طلبان بحث آشتی ملی را مطرح کردند و حتماً از این موضوع استقبال خواهند کرد. البته آشتی ملی به این معنا که یک صلح، آشتی و هم‌بستگی ملی شکل بگیرد نه اینکه مشکل شخص آقای خاتمی یا موسوی یا کروبی حل شود.
ناصری در پایان گفت: این تمایل در آقای جهانگیری مدت‌هاست وجود دارد و تلاش‌هایی هم صورت دادند اما باید دید که بعضی از کانون‌های موثر تصمیم‌گیر که لازمه همراه بودن‌شان این است که اشاره‌ای دریافت کنند، چه خواهند کرد. اگر تصمیم‌گیران اصلی حاکمیت با پروژه آشتی ملی همراه شوند، این امر تحقق‌پذیر است وگرنه اتفاق خاصی نخواهد افتاد. برچسب ها: عبدالله ناصری ، اصلاح‌طلب ، خاتمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالله ناصری اصلاح طلب خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!/ نمادی که می توانست نهاد شود اما نشد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج