Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی در نهایت هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

از میان 15 اعضای کمیته تحقیق و تفحص 4 نفر به عنوان هیات رئیسه مشخص شدند .
حجه الاسلام طباطبایی به عنوان رئیس کمیته
نواب رئیس: جعفر پور و مسعودی
دبیر کمیته: خانم سیاوشی

اسامی کامل نفرات عضو در کمیته :
احد آزادی‌خواه، اصغر مسعودی، مهدی شیخ، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، علیرضا ابراهیمی، محمدصادق طباطبایی‌نژاد، محمداسماعیل سعیدی، جمشید جعفرپور و سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، از کمیسیون فرهنگی و سیدفرید موسوی، علی اصغر یوسف‌نژاد، نادر قاضی‌پور، محمدرضا نجفی و محمدعلی وکیلی به‌عنوان درخواست‌کنندگان تحقیق و تفحص و محمد عزیزی از میان سه نماینده آزاد درخواست‌کننده حضور در کمیته با رای‌گیری برای این مهم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

تقاضای تحقیق و تفحص سرخابی‌ها در صحن علنی مجلس تصویب شد آزادی خواه: کمیسیون فرهنگی به موضوع تخلف صبای قم رسیدگی می کند/سعیدی: باید مسئولان دیربط با تیم موضوع تخلف را به مجلس فرا خواند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی به عنوان داور اول دیدار سپاهان و استقلال خوزستان معرفی شده اما باشگاه خوزستانی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درخواست کرد تا با توجه به سوابق قضاوت اکرمی در بازی‌های این باشگاه و مشکلات شکل گرفته، با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ برتر در خصوص تعیین داور جدید اقدام شود.

در همین رابطه سالاری مدیر رسانه استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: خواسته استقلال خوزستان این است که داور تغییر کند و می گوییم اگر این اتفاق بیتد، بهتر است ولی اگر تغییر نکرد هم مجبور هستیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود