Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@11:50:00 GMT

شوک نیروهای مسلح به بازیکن سرباز تراکتور

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۸۷۱۳

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی و خرید آن توسط محمدرضا زنوزی یکی از دغدغه های اصلی در این خصوص موضوع سربازان بود. طبق قانون وقتی تراکتورسازی دیگر نظامی نیست و به بخش خصوصی واگذار شده، هیچ بازیکن سربازی نیز نمی تواند به خدمت بگیرد.


با این حال عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در جلساتی که با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کرد، توانست مجوز ادامه بازی سربازان این باشگاه را بگیرد اما در همان مقطع مشخص شد که ستاد کل فقط مجوز بازی 5 بازیکن سرباز تیم را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمد مسلمی پور، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی 6 بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی شان راهی تراکتور شدند و با نظر ستاد کل یکی از آنها باید به تیم نظامی دیگری می رفت. تراکتوری ها اما اصرار داشتند که مجوز بازی نفر ششم هم صادر شود. در این شرایط آنها نام شربتی را به ستاد کل ارائه نکردند تا در آینده این مجوز را بگیرند. حالا اما مسئولان نیروهای مسلح همچنان ازصدور مجوز بازی رضا شربتی برای تراکتور سر باز می زنند و به همین خاطر این مدافع چپ به مشکل خورده است.


شربتی که بازی اش مورد تایید جان توشاک هم قرار گرفته در اردوها و تمرینات تراکتورسازی حضور دارد اما نتوانست مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود و احتمالا این رویه در بازی های آینده نیز ادامه خواهد داشت. مگر اینکه مدیران تراکتورسازی بتوانند مجوز بازی شربتی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح دریافت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شفاف شدن شهریه‌های مدارس غیردولتی گفت: در طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که انجام شده یکی از بحث‌ها قانونمندی در پرداخت شهریه، حقوق حق‌التدریس‌ها، زمان آموزش، عنوان و مجوز مدارس و کیفیت مدارس است که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: موارد مذکور هم مورد مطالبه معلمان حق‌التدریس غیرانتفاعی و هم صاحبان مدارس بود و طوری قانون را تصویب کردیم که منافع هر دو طرف تامین شود و حقوق کسی ضایع نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد با اصلاح قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی مباحث مربوط به شهریه، کیفیت مدارس و نوع مدارس هم اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: با ابلاغ قانون جدید و نظارت جدی بر اجرای قانون، شهریه‌های مدارس غیردولتی سامان‌دهی می‌شود، چون الان با نقص‌هایی که در قانون قبلی وجود دارد، مواجهیم و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: در قانون جدید بحث کسانی که می‌خواهند مجوز بگیرند دیده شده حتی به تعارض منافع به صورت جدی پرداخته شده است. 

وی درباره تعارض منافع گفت: منظور از تعارض منافع این است که شاید کسانی که ممکن است جایگاهی داشته باشند بخواهند مجوز بگیردند لذا یک محدودیت‌هایی برای آنها وجود دارد و اگر خودشان در آموزش و پروش و جا‌های دیگر سمت داشته باشند این‌ها در گرفتن مجوز‌ها محدود می‌شوند البته این مورد مربوط به مجوز‌های جدید می‌شود، چون قانون عطف به‌ماسبق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد