Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@15:59:35 GMT

بدون تعارف با خواهر مسیح علی نژاد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۸۷۳۹

‍‍‍‍‍‍

«بدون تعارف» این هفته به گفتگویی متفاوت با خواهر مسیح علی‌نژاد پرداخته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را بر علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند ضمن اظهار برائت از عملکرد ضد انقلابی و غیر اسلامی خواهرش گفت: در شهر بابل زنان و مردان باایمان و باحیایی زندگی می‌کنند که خانواده ما هم از این قاعده مستثنا نیست. به طوری که خانواده علی نژاد در طول سال‌های چند تحمیلی همراه با مردم ایران اسلامی مقاومت کردند و سختی‌های جنگ تحمیلی را به جان خریدند تا عزت و شرف این سرزمین محفوظ بماند.   او با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی‌نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، گفت: ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی می‌کنیم که یکی از اعضای خانواده‌مان این‌گونه ندانسته با ارزش‌های اسلامی مقابله می‌کند. اما ما در مقابل او و هر کسی که قصد صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد، می‌ایستیم و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.   دانلود   

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بدون تعارف گفتگو خواهر مسیح علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل