Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: مطابق تقسیم کاری که شده بود، طرح مرکز ملی فضای مجازی، خروج از انحصار تلگرام بود؛ برای بعضی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها تکالیفی تعیین شده بود که تقریبا همه‌ی دستگاه‌ها در این‌ حوزه همکاری خوبی را با مرکز ملی فضای مجازی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چیزی تحت عنوان کمکی به فیلترشکن‌ها وجود ندارد، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت باید برای ممانعت از فعالیت فیلترشکن‌ها در کشور، ایمن‌سازی و مصون‌سازی شبکه مخابراتی کشور را با دقت بیش‌تری انجام دهد که البته در این زمینه این اواخر نقص‌هایی دیده می‌شود که امیدواریم وزارت ارتباطات مانند گذشته به شرایط قبل از یک ماه اخیر برگردد و همان میزانی که باید، جلوی فیلترشکن‌ها را بگیرد.

رییس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: درباره حمایت از هاتگرام و طلاگرام هم در حقیقت از همان ابتدا که سیاست خروج از انحصار تلگرام را داشتیم، برای دوران گذار، پذیرفتیم که تلگرام‌های نسخه فارسی چند ماهی فعال باشد. با آخرین مهلتی که به آنها دادیم، تا ۱۵ شهریور باید به یک پیام‌رسان ۱۰۰ درصد بومی تبدیل شوند.

وی درباره رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک هم اظهار کرد: دستور رییس جمهوری این بود که این کار توسط دولت انجام شود؛ علی‌رغم پیگیری‌های زیادی که ما کردیم، هنوز دولت در این زمینه تصمیم‌گیری نکرده است. طبق آخرین پیگیری‌ها، ملاحظه شده وظایفی در شورای عالی انفورماتیک بوده که مصوبه قانونی دارد و باید اصلاح آن توسط مجلس صورت بگیرد و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلگرام تلگرام فیلتر شد تلگرام طلایی هاتگرام طلاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید