Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@13:59:53 GMT

شورولت کامارو SS با تیونینگ اندرسون کامپوزیت + عکس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۹۰۳۱

شورولت کامارو SS با تیونینگ اندرسون کامپوزیت + عکس


رویداد۲۴ استفاده از فایبرگلس و فیبرکربن در خودروهای مدرن بسیار رواج یافته است، اما شرکت اندرسون کامپوزیت استفاده از این متریال‌های سبک‌وزن را به‌سطح جدیدی رسانده است. برند اندرسون کامپوزیت (Anderson Composites) چند سال است که در حوزه‌ی پنل‌های بدنه فیبرکربن و فایبرگلس برای مدل‌های مختلف آمریکایی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندسان این شرکت به‌تازگی پروژه‌ای را تکمیل کرده‌اند که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

محصول جدید اندرسون کامپوزیت، پروژه‌ی سبک‌سازی و ارتقای فنی و آیرودینامیک نسل ششم شورولت کامارو در نسخه‌ی SS است. برخلاف تیونرهای آسیایی و اروپایی، آمریکایی‌ها در این مدل از کیت بدنه‌ی عریض و گلگیرهای برجسته‌ی پیچ‌شده استفاده نکرده‌اند؛ کامارو SS بیشتر به‌فکر استفاده از پنل‌های فیبرکربن بوده است تا افزایش ابعاد طولی و عرضی.

درب کاپوت تماماً فیبرکربن است؛ البته فیبرکربن به پنل‌های جانبی گلگیرهای جلو نیز ادامه پیدا کرده است. ترکیب پنل‌های فیبرکربن سیاه رنگ در کاپوت، گلگیرهای جلو، اسپویلر جلو و باله و دیفیوزر عقب با رنگ آبی بدنه، ظاهر جذابی را به‌دست آورده است. سیستم تعلیق و ترمزهای جدید با فنربندی JRI، کویل اورهای دیترویت اسپید، کمک فنرهای Eibach و دیسک‌های ۱۵ اینچی برند Wilwood با ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب در کاهش ارتفاع، سواری سفت و سخت و ترمزگیری سریع این مدل محبوب آمریکایی کمک کننده بوده‌اند.

پایان بخش نمای زیبای کامارو SS با تغییرات متخصصان اندرسون کامپوزیت، رینگ‌های ۱۹ اینچی برند CCWheels است. تایرهای کانتیننتال که در عقب ۲ اینچ پهن‌تر از جلو هستند، منزل‌گاه این رینگ‌های زیبا شده‌اند. در کابین کامارو SS تغییر زیادی مشاهده نمی‌شود؛ رول‌بارهای سفارشی و صندلی‌های اسپرت اسپارکو تنها اضافات فضای داخلی کوپه‌ی جذاب شورولت هستند.

 تغییرات زیرکاپوت کامارو SS هم به‌اندازه‌ی بدنه نیست؛ سیستم ورودی هوای جدید و قدرتمند برند Injen و تغییرات اندک گیربکس تنها بهینه‌سازی انجام شده در زیر کاپوت هستند. تمام این موارد در کنار سیستم اگزوز جدید برند Corsa قرار گرفته است تا محصول اندرسون کامپوزیت خوش‌صداتر از از مدل استاندارد باشد. اطلاعات دقیق فنی شامل قدرت و گشتاور این مدل اعلام نشده است اما مدل استاندارد کامارو SS با قیمت پایه‌ی ۳۷ هزار و ۹۹۵ دلار از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۶.۲ لیتری با قدرت ۴۴۵ اسب بخار استفاده می‌کند.

قدرتمندترین مدل کامارو ۲۰۱۸، نسخه‌ی ZL1 با پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری سوپرشارژ V8 است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت در اختیار قرار می‌دهد. تمام نسخه‌های تولید انبوه کامارو در دو مدل کوپه و کروک عرضه می‌شوند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا مهمترین و شاخص ترین برنامه ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد. - اخبار بازار -

بهنام عزت نژاد در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، برنامه های شاخص شرکت ساینا در سال مالی جدید را تشریح کرد و گفت: در سال 1403 محصولات برند هوم لایف با جایگاه ممتاز در نقشه ادراکی مصرف کنندگان روانه بازار خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح، مایع ظرفشویی؛ پاک کننده شیرآلات؛ گاز‌پاک کن؛ مایع لباس و نرم کننده لباس تولید و روانه بازار خواهد شد.

 مدیرعامل ساینا با بیان اینکه در سال 1403 محصولات آیروسل با برند مکتیس وارد بازار خواهد شد افزود: استراتژی رشد تولید مورد تاکید مجموعه ساینا و مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال 1403 است. در همین راستا برند پریمکس حضور گسترده تری در بازار های داخلی و خارجی خواهد داشت.

عزت نژاد با بیان اینکه توسعه محصول و توسعه بازار از اولویت های ساینا در سال 1403 خواهد بود ادامه داد: در راستای توسعه محصول پریمکس؛ محصولاتی همچون مایع لباس آنتی باکتریال؛ مایع ظرف حلال در آب سرد و مایع ظرف حاوی نرم کننده، پودر ماشینی و دستی، کرم کف شوی تولید و در راستای توسعه بازار؛ حضور گسترده تر در بازارهای سازمانی داخلی؛ فروشگاه های زنجیره ای  و بازارهای خارجی در دستور کار مجموعه است.

مدیرعامل ساینا با بیان اینکه برای افزایش سهم بازار برند پریمکس برنامه های ویژه ای در سال 1403 داریم تصریح کرد: سهم ذهنی و عاطفی برند پریمکس در بین مصرف کنندگان از طریق فعالیت های ترفیعی و تشویقی خلاقانه و متناسب با بودجه تبلیغاتی شرکت افزایش خواهد یافت. همچنین برای تقویت برند و نفوذ بیشتر در بازار، برنامه های ترفیعی و تشویقی در  سه حوزه پخش؛ مغازه دار و مصرف کننده را اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه به رویکردهای صادراتی شرکت ساینا پرداخت و گفت: از جمله اهداف مهم صادراتی شرکتهای گروه شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال 2023 دسترسی به بازارهای بالقوه یمن و شرق آفریقا بود که با صادرات به کشور عمان اولین قدم با موفقیت برداشته شد. همچنین صادرات به مقاصد جدید صادراتی اعم از کشورهای ترکمنستان و عمان نیز محقق شد.

عزت نژاد افزود: قدم بعدی در راستای صادرات به کشور عمان ایجاد سبد دوم محصولات صادراتی با برند هوم لایف می باشد که در سال 2024  مراحل آن طی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساینا با تاکید بر اینکه توسعه جغرافیایی مقاصد صادراتی با جدیت دنبال خواهد شد ادامه داد: افزایش تنوع و حجم صادرات به مقاصد اصلی صادراتی آسیای میانه اعم از قزاقستان و قرقیزستان و نیز تقویت مشتری های صادراتی حوزه قفقاز اعم از گرجستان و ارمنستان از دیگر برنامه های صادراتی ساینا در سال 1403 است.

عزت نژاد در پایان با تبریک سال جدید ابراز گفت: پیش بینی می کنم در سال 1403 در حوزه تولید و فروش رکورد ده ساله شرکت شکسته شود.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت