Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@12:51:09 GMT

اقدام به خودسوزي يک شهروند در آبيک

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۹۱۰۲

اقدام به خودسوزي يک شهروند در آبيک

خبرگزاري آريا- يک شهروند آبيکي پيش از ظهر امروز اقدام به خودسوزي کرد.

به گزارش خبرنگار آريا از آبيک ، پيش از ظهر امروز يک شهروند آبيکي پس از اينکه جريمه شد اقدام به خودسوزي کرد.

با پيگيري هاي خبرنگار ما از مسئولين و اخبار ميداني ، دادستان آبيک در خصوص اين ماجرا اظهار کرده که فردي که به علت تخلف خودرو وي توسط پليس جريمه شده بود در پي مشاجره و ناسزا گفتن به مامور راهنمايي و رانندگي برآمده و پس از اينکه ورود افراد و ماموران براي ختم ماجرا کارساز نشده است ، فرد مذکور به کلانتري خوانده مي شود تا به مشکل مربوطه رسيدگي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي در حين مراجعه کلانتري برمي گردد و به پمپ بنزين که در مسير کلانتري است رفته و نازل بنزين را روي خود گرفته و لباسهايش را با بنزين آغشته مي کند و به کلانتري مراجعه و اقدام به خودسوزي مي نمايد .

به گفته دادستان آبيک اعلام شده که فرد مذکور 72 درصد سوختگي داشته و به بيمارستان شهيد رجايي قزوين منتقل شده است و مراقبت هاي پزشکي روي وي در حال انجام است.

گفته مي شود فردي که اقدام به خودسوزي کرده است دچار مشکلات و ناراحتي هايي نيز بوده و نزديک به يک ميليون تومان نيز خلافي خودروي وي بوده که هيچ يک از آنها در شهر آبيک نبوده و متاسفانه به علت عدم کنترل خشم و ناراحتي از سوي فرد مذکور ، اقدام وي منجر به حادثه شده است .

پيگيري هاي خبرنگار ما ادامه دارد و اخبار تکميلي متعاقبا ارسال مي گردد.

 

 

 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودسوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت
  • تصویر مردی که مقابل دادگاه ترامپ خود را آتش زد | او به چه چیزی اعتراض داشت؟
  • مرگ فردی که مقابل دادگاه ترامپ خودسوزی کرد