Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ پزشک جنین شناس کشور ترکیه در حاشیه این سمینار گفت : کیفیت درمان ناباروری در ایران با بهره گیری از دانش، تخصص، تجهیزات مدرن و پیشرفته توانسته خدمات مطلوبی به زوج های نابارور ارائه کند.
دکتر شفق تاوک چغلو  افزود : مشکلات ژنتیکی، کاهش شمار اسپرم در مردان و افت کیفیت تخمک در زنان در سال های اخیر علت عمده ناباروری در بین زوجین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  گفت : کلینیک درمان ناباروری در استانبول با کشورهای آسیایی و اروپایی ارتباط علمی با دانش روز دارد و در این زمینه ارتباط تنگاتنگی با متخصصان ایرانی برقرار است.
این پژشک جنین شناس گفت: کلینیک درمان ناباروری رستاک استان مرکزی با آخرین فناوری روز درمانی، فرصت مطلوبی برای درمان بیماران داخلی و خارجی را فراهم آورده است.
تاوک چغلو افزود: افزایش سطح علمی و تخصصی نیروهای مرکز درمان ناباروری اراک موجب شده تا سمینارهای آموزشی برای افزایش دانش فعالان بخش درمان ناباروری تشکیل و شرکت کنندگان با دانش بیشتر این رشته از تجربیات همکاران استفاده کنند.
دکتر علیرضا نوشاد  موسس کلینیک درمان ناباروری رستاک  و متخصص ارولوژی هم گفت: میزان ناباروری در دنیا 10 تا 15 درصد و در استان مرکزی 15 تا 20 درصد است که علل آن مربوط به هر 2 زوج است.
او  افزود : هرچند آمار علمی و رسمی تایید شده ای در ناباروری وجود ندارد اما آلودگی هوا و ارتباط مردان با مراکز صنعتی در استان مرکزی از دلایل ناباروری مردان در  استان مرکزی به شمار می رود.
مرکز درمان ناباروری رستاک با هدف درمان و ارایه خدمات به زوج های نابارور راه اندازی شده و با تجهیز امکانات توانسته از سفر بیماران به خارج از استان و سایر کشورها برای درمان جلوگیری کند.
این مرکز نیاز درمانی مراجعان از کشورهای همسایه و به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس را تامین می کند.
مسئول فنی کلینیک درمان ناباروری رستاک و فلوشیپ نازایی هم گفت: در این مرکز خدمات اولیه تا انتقال جنین به مراجعان ارایه می شود و با ایجاد محیطی اطمینان بخش برای زوج ها زمینه باروری ایمن را فراهم می کند.
فرشته محسنی افزود: شناسایی علت ناباروری و انجام خدمات درمانی برای باروری مطلوب در این کلینک انجام و از مراجعه به سایر استان ها جلوگیری می شود.
کلینیک باروری ستاک  با 35 میلیارد ریال در اردیبهشت امسال راه ندازی شده و  به روزترین تجهیزات درمان ناباروری موجود در بازار برای این کلینیک تامین و تمام فرایند ناباروری به مراجعه کنندگان استان مرکزی و استان های مجاور ارائه می شود.
آی یو ای، آی وی اف، رحم اجاره ای، اهدای تخمک، لاپاراسکوپی و میکرواینجکشن از جمله عمل های جراحی ناباروری است که در این کلینیک به مراجعان ارایه می شود.
در این سمینار تفاهمنامه همکاری کلینیک باروری ستاک با کشور ترکیه در درمان ناباروری منعقد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمینار علمی تخصصی درمان ناباروری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «نیما نریمانی» (متخصص اورولوژی) در خصوص موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» گفتگو می‌کند.

علل ناباروری مردان چندین مورد است که برخی تحت تاثیر شرایط زندگی و یا بیماری بوجود می‌آید و برخی بدون هیچ دلیل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود، اما نکته‌ی مهم این است که دلایل ناباروری در مردان قابل درمان هستند. برنامه «ماه‌ترین پلاس» روز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور دکتر نریمانی به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان