Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:51:41 GMT

روشن: فحاشی کردن در همه جای دنیا جرم است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۹۳۴۱

روشن: فحاشی کردن در همه جای دنیا جرم است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصاحبه روز گذشته خبرگزاری برنا با حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص اتفاقات رخ داده در بازی استقلال و پیکان، حرف و حدیث هایی را در محافل رسانه ای به وجود آورد و به همین منظور دوباره با مهاجم پیشین استقلال همکلام شدیم.

روشن به خبرنگار برنا گفت: من هیچگاه حرف هایی را که زدم تکذیب نکردم و فقط عنوان کردم با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفتگویی نداشتم و صحبت های منتشر شده در خبرگزاری برنا مورد تایید بنده است و آن را رد نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بار دیگر درخصوص فحاشی های صورت گرفته در بازی اول استقلال مقابل پیکان گفت: در این زمینه عده ای از افراد که منافعشان از باشگاه استقلال قطع شده شیطنت هایی را انجام دادند و خواستند فضا را ملتهب کنند. همه می دانند که در بازی اول علیه کسی شعار نمی دهند و این کار قطعا مورد تایید کسی نیست. ضمن اینکه AFC و FIFA هم این مساله را محکوم می کنند و در همه جای دنیا فحاشی کردن جرم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جرم فوتبال ایران مصاحبه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!