Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج بدون تخصیص اعتبارات ملی امکان پذیر نیست و با این وضعیت پیشرفت و همچنین تخصیص اعتبار پیش بینی می‌شود این پروژه تا 4 سال آینده هم به بهره برداری نرسد.

ایران آنلاین / «خسرو ارتقایی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج، افزود: تکمیل بزرگراه شمالی کرج به عنوان ادامه پروژه همت هزینه زیادی نیاز دارد که تامین آن از محل اعتبارات استانی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای اینکه امکان تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه فراهم شود باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم که این مساله در شورای فنی استان نیز مطرح شده است. بزرگراه شمالی کرج 25 درصد استان‌های کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و تکمیل آن نقش زیادی در کاهش ترافیک استان دارد به همین دلیل مسئولان باید نگاه ویژه ای برای تامین اعتبارات مورد نیاز آن داشته باشند./ایسنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله

سید مصطفی موسوی در خصوص اقدامات آب منطقه‌ای گلستان در طرح آبرسانی به شهر کلاله گفت: این طرح تا قبل تا ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفا ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که با اهتمام ویژه دولت محترم سیزدهم و وزارت نیرو برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این طرح اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

او ادامه داد: براین اساس با تجهیز و بهره برداری ۶ حلقه چاه، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌ها و خطوط انتقال، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه، ایستگاه پمپاژ اضطراری با ظرفیت انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، بالغ بر ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شرب شهری کلاله اضافه شد. 

موسوی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ جانبی و احداث مخزن کمکی ۲۰۰۰ متر مکعبی کوسه از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل اجزای طرح آبرسانی به شهر کلاله در سال‌های آتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید