Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@08:20:47 GMT

توافق استقلال و ذوب‌آهن بر سر تبریزی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۹۶۴۵

توافق استقلال و ذوب‌آهن بر سر تبریزی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، احمد جمشیدی, عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره بحث انتقال مرتضی تبریزی به تیم فوتبال استقلال گفت: در جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه, با توجه به اینکه باشگاه استقلال خواهان جذب مرتضی تبریزی است, تصمیم بر این گرفته شد, در صورتی که خواسته‌ باشگاه برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن تامین شود, این انتقال صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرمربی تیم (امید نمازی) رضایت لازم برای این انتقال این بازیکن به شرطی که در طول فصل مشکلی پیش نیاید گرفته شده و قرار است آذری (مدیرعامل ذوب‌آهن) و فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) صحبت‌های نهایی را با یکدیگر داشته باشند تا این انتقال صورت بگیرد.

 

وی درباره اینکه استقلالی‌ها برای مبلغ رضایت‌ نامه تبریزی که یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است, از ذوب‌آهن درخواست تخفیف کرده‌اند, اظهار داشت: کاهش مبلغ رضایت‌نامه کمتر از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان امکان‌پذیر نیست. دو باشگاه روی همین مبلغ توافق کرده‌اند و قرار است امروز, فردا این انتقال نهایی شود. صحبت‌های نهایی امروز انجام می‌شود و همان‌طور که گفتم توافق بر سر مبلغ رضایت‌نامه صورت گرفته و فقط مسائل جزیی مانده است و این انتقال به احتمال قریب به یقین انجام می‌شود.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرتضی تبریزی ذوب آهن امید نمازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر