Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:00:10 GMT

متخلف زنده‌گیری آهو در اسفراین به دادگاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۹۶۵۰

متخلف زنده‌گیری آهو در اسفراین به دادگاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: پس از کسب اطلاع این اداره مبنی بر زنده گیری یک راس آهو در روستای سارمران، مامورین یگان حفاظت  به محل عزیمت کردند.

روح الله لایق گفت: پس از هماهنگی قضائی با قاضی کشیک و حکم بازرسی از منزل نامبرده و اظهارات ایشان مبنی بر کشف آهو در حاشیه روستای سارمران  (زیستگاه دشتی آهو حیوان حمایت شده) و ذبح آهو و انتقال به شهرستان  اسفراین، محیط بانان فرد متخلف را دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه این متخلف با این عمل خودخواهانه خود پس از کشف حیوان و ذبح آن با عث نابودی یک راس حیوان حمایت شده شهرستان شد.

لایق اظهار داشت: همچنین بر اساس آخرین نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز هر راس آهو  معادل یکصد میلیون ریال تعیین شده است که متهم می بایست آن را به حساب دولت واریز کند.

کد خبر 4360324

منبع: مهر

کلیدواژه: اسفراین حیات وحش شکارچی محیط زیست خراسان شمالی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان حج و زیارت حیات وحش سازمان تامین اجتماعی حج تمتع سازمان بیمه سلامت بیمه معاونت امور زنان ریاست جمهوری قوه قضاییه سازمان محیط زیست سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش