Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: آخرین فیلم پیش از دستگیری از شهرام جزایری در حال ثبت شد که اد ادعا می کرد در مرز ماکو در حال کباب خوردن است.

حجم ویدیو: 3.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شهرام جزایری در کانال تلگرامی خود با انتشار این ویدئو پیش از دستگیری خود نوشت: ما دو سه روزه اومدیم به اتفاق خانواده تبریز و ماکو، خیلی هموطنان عزیز ما رو دیدن و عکس گرفتن، نزدیک مرزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کباب می خوریم!

بنابراین گزارش ماموران گمرک بازرگان شب گذشته شهرام جزایری را از داخل یک دستگاه تریلر خروجی از کشور که حامل بار ترانزیتی بود دستگیر کردند . این تریلر ترکیه ای و حامل بار عدس بود و از مبدا ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات محموله و به کمک دستگاههای کنترلی ایکس ری کامیونی اقدام به اسکن محموله می کنند . پس از اسکن محموله مشخص می شود دو نفر در داخل بار تریلر مخفی شده اند که با مشکوک شدن به محموله حاوی قاچاق Contraband انسان ، ماموران گمرک اقدام به بازرسی کامل محموله کرده و موفق می شوند دو نفر را در داخل بار عدس شناسایی و به جرم Crime قاچاق انسان و خروج غیر قانونی از کشور بازداشت کنند.

پس از بازداشت دو نفر یکی از افراد خود را به نام ف . ف و تبعه ایرانی معرفی و نفر بعدی خود را تبعه افغانستان و بنام حبیب ا... احمدی معرفی می کند اما در بازجویی های بیشتر مدارکی برای شناسایی به ماموران گمرک ارائه نمی دهد .

بنابراین گزارش ؛ با توجه به اینکه فرد دوم فاقد مدارک شناسایی بوده بررسی های بیشتر انجام و متهم جهت شناسایی بیشتر به نهادهای امنیتی تحویل داده می شود که نهایتا این فرد توسط نهادهای امنیتی شناسایی و در بررسی های بعدی اعلام می شود که فرد بازداشتی شهرام جزایری است .

گمرک بازرگان در حال حاضر مجهز به دو دستگاه ایکس ری کامیونی است که یک دستگاه از این ایکس ری ها هفته گذشته به بهره برداری رسید و اولین ایکس کامیونی ساخت داخل به شمار می رود که با حمایت گمرک در داخل کشور تولید و به بهره برداری رسیده است .

بنابراین گزارش با الکترونیکی شدن گمرک و تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های پیشرفته ایکس‌ری ، این سازمان در سال 96 موفق به کشف بیش از 550 مورد قاچاق انسان شد. همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 111 مورد کشف قاچاق انسان توسط ماموران گمرک صورت گرفته است.

گمرک ایران در سالهای 2016 و 2017 موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر Drugs و رتبه دوم را در مبارزه با انواع قاچاق در دنیا کسب نماید .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از لحظه دستگیری شهرام جزایری هنگام فرار از مرز +عکس

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

سرنوشت وحشتناک نوزاد 3 ماهه در ماشین همانند بنیتا + عکس

وقتی جنازه برادرم را دیدم دستانش از پوست آویزان بود + عکس

سرنوشت عجیب لیلی در استخر خانه فساد +عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

اولین عکس شهرام جزایری هنگام دستگیری در مرز بازرگان

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

تجاوز به دختر ها با بستن دست و پایشان!+عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents قاچاق Contraband جرم Crime مواد مخدر Drugs اخبار حوادث شهرام جزایری دستگیری مرز فیلم آخرین فیلم دستگیری شهرام جزایری شهرام جزایری دستگیر شد عکس روزنامه حوادث جوان ایران دستگیر شد عروس زن تصاویر فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان