Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رضا رمضانی در نشست خبری پیش از ظهر امروز افزود: هم اکنون 26 پیست در استان داریم که 8 پیست در مجموعه ورزشی ثامن الائمه و 18 پیست در سایر شهرستان‌ها قرار گرفته و استفاده از پیست برای تمام ورزشکاران سازمان یافته هیات رایگان است.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری تصریح کرد: به تازگی دو دستگاه اتومبیل سرعت برای آموزش رایگان به علاقه مندان در پیست ثامن الائمه قرار گرفته که جمعه‌ ها صبح زیر نظر بهترین مربی آموزش های لازم به افراد متقاضی داده می‌ شود و مستعدین این رشته را شناسایی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص ۷ میلیار تومان اعتبار برای ساخت مجهزترین پیست کشور در مشهد خبر داد و گفت: با این اعتبار که در ایران بی سابقه است بهترین پیست ایران را خواهیم ساخت و امیدواریم با ساخت این پیست میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی را بگیریم و همچنین زمینه حضور زائران و گردشگران را در مشهد فراهم کنیم.

رمضانی در مورد تشکیل نشدن هیات مشهد خاطرنشان کرد: ایجاد هیات مستقلی برای مشهد ممکن است انسجام و همدلی که در حال حاضر در استان و مشهد حاکم است را ازبین ببرد،در سال‌هایی که فعالیت داشتیم همیشه جزو برترین‌ ها بودیم و نشان دهنده این است که تصمیم درستی گرفتیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری خراسان رضوی گفت: تنها پیست قانونی و مجاز کارتینگ در مجموعه فرهنگی ورزشی ارشاد است و پیست‌های دیگر که فعالیت می‌کنند قانونی و استاندارد نیستند و باعث صدمات جبران ناپذیری می‌ شوند.

رمضانی اظهار کرد: درآمد ما از برگزاری برنامه‌هایی که داریم تامین می‌شود اغلب هزینه برگزاری مسابقات با درآمد هیات برابر می‌کند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور،پیدا کردن حامی مالی برای فعالیت های هیات به موضوع دشواری تبدیل شده است.

وی از ورود موتورهای غیرقانونی به کشور خبر داد و گفت: اکثر موتورهایی که در کشور بود از مجاری قانونی وارد نمی‌شد اما از زمانی که به‌ عنوان یک وسیله ورزشی ثبت شد چند شرکت در تهران موتور وارد می‌کنند و با توجه به اینکه در پلاک گذاری دچار مشکل هستند ما به آنها پلاک ورزشی اختصاص دادیم.

وی بیان کرد: حضور در پیست اتومبیلرانی مشروط به گواهی نامه نیست چرا که رانندگی در پیست نیاز به مدرک و قوانین خاص خودش را دارد و گواهی نامه پیست نیز در رانندگی شهری به‌کار نخواهد آمد به همین دلیل استعدادیابی را از سنین کمتر از 18 سال آغاز می کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست خبری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری رضا رمضانی پیست اتومبیلرانی پیست کارتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد