Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@09:46:38 GMT

10 نقطه کاشان به پایش تصویری مجهز می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۰۲۴۴

10 نقطه کاشان به پایش تصویری مجهز می شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان روز یکشنبه به نقل از سعید ابریشمی راد اعلام کرد: هزینه نصب این دوربین ها سه میلیارد ریال بوده و از محل دریافت جرائم و اعتبارات شهرداری جهت پوشش پنج نقطه ترافیکی و پنج نقطه امنیتی تامین شده است.
وی افزود: در صورت تجهیز سالانه 10 تا 15 نقطه کاشان با این دوربین ها، تا چهار سال آینده همه نقاط حساس شهر پایش تصویری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کاشان با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ منابع، ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها گفت: تمهید مناسب گذرگاه ها برای رفت و آمد ایمن و راحت شهروندان سواره و پیاده با بهترین کیفیت و کمترین هزینه مد نظر قرار دارد.
او بیان کرد: فقدان توجه به نظر کارشناسان و بهره برداران علت بروز تغییر در هنگام اجرای طرح ها بود که به شدت بر هزینه ها نیز می افزود و از این رو کمیسیون تصویب طرح ها در حوزه عمرانی شهرداری با حضور 2 نفر از کارشناسان تشکیل شد.
شهر کاشان با وسعت هشت هزار و 500 هکتار بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بهره وری دوربین شورای اسلامی شهر شهرداری کاهش هزینه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری