Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی برای جذب دارمیان، قراردادی قرضی به یونایتد پیشنهاد داده است.

به گزارش وبسایت نود، با وجود کمبود گزینه های در دسترس مورینیو برای پست دفاع راست در آستانه دیدار مقابل لستر، متئو دارمیان در آستانه ترک اولدترافورد است. آنتونیو والنسیا و دیوگو دالوت هر دو دچار مصدومیت هستند و آمادگی آن ها در هاله ای از ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارمیان که خود اعلام کرده خواهان خروج از یونایتد است، باشگاه های ایتالیایی زیادی از جمله دو تیم شهر میلان را خواهان خود می‌بیند. با این حال به نظر ناپولی تنها باشگاهی است که به شکلی جدی پیشنهاد خود را ارائه داده است. 

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس نایب قهرمان فصل گذشته در مصاحبه ای با رادیوی محلی ناپل گفت:

ما شرایط انتقال قرضی دارمیان که قابلیت دائمی شدن در فصل آینده را دارد، از یونایتد جویا شده ایم.

متئو دارمیان اوایل هفته در صحبت هایی اعلام کرده بود با توجه به وقت کم بازی به خروج از یونایتد می‌اندیشد.

۷۷۱۲

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد ناپولی متئو دارمیان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

 با صعود توأم با استرس شیاطین سرخ، فینال قدیمی‌ترین جام فوتبال جهان تمام منچستری شد.

به گزارش تسنیم، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، از ساعت 18 امروز (یکشنبه - به وقت تهران)، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و کاونتری به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 3-3 در وقت‌های معمول و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

منچستریونایتد در حالی در ضربات پنالتی جواز صعود گرفت که تا دقیقه 58 با سه گل از حریف خود پیش افتاده بود. این‌ گل‌ها به ترتیب در دقایق 23 توسط اسکات مک‌تامینی، در دقیقه 1+45 توسط هری مگوایر و در دقیقه 58 توسط برونو فرناندز به ثمر رسیده بودند. یونایتد اما در عرض 24 دقیقه به طرزی باور نکردنی برتری‌ خود را از دست داد و سه بار دروازه‌اش باز شد.

گل نخست حریف دسته اولی در دقیقه 71 توسط الیس سیمس به ثمر رسید، هشت دقیقه بعد، اوهاره گل دوم را زد و در نهایت هاجی رایت از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم کار را به تساوی و بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. یونایتد حتی خوش‌شانس بود که پیش از رفتن بازی به ضربات پنالتی حذف نشد، چرا که کاونتری در دقیقه 1+120 گلی دیگر به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

در ضربات پنالتی کاسیمرو اولین ضربه من‌یونایتد را هدر داد تا اوضاع را برای تیمش بدتر کند. او اما خوش‌شانس بود که در سمت مقابل هم اما اوهاره ضربه سوم کاونتری را هدر داد. پس از او بن‌شیف نیز ضربه چهارم کاونتری را هدر داد و این اتفاق حکم به پیروزی 4 بر 2 شیاطین سرخ داد. دیوگو دالو، کریستین اریکسن، برونو فرناندز و راسموس هویلون گلزنان من‌یونایتد در ضربات پنالتی بودند.

به این ترتیب شاگردان اریک تن‌هاخ صعودی پراسترس را به فینال جام حذفی تجربه کردند، جایی که باید به مصاف رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی بروند، تیمی که شب گذشته چلسی را شکست داد و فینالیست شد. فینال جام حذفی انگلیس، روز پنجم خرداد در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منچستریونایتد صدرنشینی را از دست داد نبرد بیهوده منچستری ها

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم