Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل ، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اعضای این باند پنچ نفره که دو نفر آنان از اتباع جمهوری آذربایجان هستند با جاساز کردن نزدیک به یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین در کفش های خود قصد داشتند که این مواد را از طریق مرز به جمهوری آذربایجان و گرجستان قاچاق کنند که شب گذشته حین انجام جاسازی مواد درمنزلی در یکی از شهرکهای اردبیل دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی افزود: سر دسته این باند تحت تعقیب اینترپل بوده که در عملیات شب گذشته دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: مواد مخدر کشف شده در کفش های دو تبعه آذری بصورت کاملا حرفه ای جاسازی شده بوده تا از سیستم های الکترونیکی پایانه مرزی عبور کنند اما با عملیات اطلاعاتی که تقریبا از 4 ماه پیش آغاز شده بود این باند قبل از اقدام به قاچاق مواد دستگیر شدند.

دادستان اردبیل افزود: سر دسته این باند با استفاده از ناآگاهی و نیاز مالی برخی از جوانان و نوجوانان بومی به دفعات اقدام به قاچاق مواد مخدر به جمهوری آذربایجان و گرجستان کرده است ، چندین نفر نیز در گرجستان دستگیر شده و در زندان هستند.

عتباتی گفت: اطلاعات به دست آمده نشان میدهد سردسته این باند کاملا حرفه ای بوده و با استفاده از رابط های خود در جمهوری آذربایجان و گرجستان افرادی را برای قاچاق مواد مخدر به کار می گرفته و در طول این چند سال از طرق مختلف این کار را انجام داده و در نهایت از طرف پلیس بین الملل تحت تعقیب قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر جمهوری آذربایجان گرجستان اینترپل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران