Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:04:44 GMT

تغییر سرمربی پاس همدان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۰۷۱۲

تغییر سرمربی پاس همدان صحت ندارد

امیرعظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصمیمی بر تغییر سرمربی تیم نیست و عنایتی از امروز با قدرت تمرین تیم را برعهده خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه عنایتی گزینه نهایی ما برای سرمربیگری تیم پاس است و معتقدم در بین گزینه ها بهترین انتخاب بود خاطرنشان کرد: تمام هدف ما کسب نتایج لازم و صعود پاس به لیگ دسته 2 است و در این مسیر سخت با کسی تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظیمی افزود: با رضا عنایتی هم خواسته های خود را مطرح کرده ایم و وی پذیرفته است ضمن اینکه حمایت لازم را نیز داریم.
در روزهای اخیر به ویژه در فضای مجازی اخباری مبنی بر تغییر سرمربی پاس منتشر شد.
برخی از صاحب نظران و پیشکسوتان فوتبال همدان معتقد هستند کادر فنی غیر بومی برای پاس ضرورتی ندارد و از سوی دیگر برخی نیز عنایتی را گزینه مناسبی برای پاس نمی دانند.
عدم شناخت از رقابت های لیگ 2، نا آشنایی با بازیکنان لیگ 2 و کم تجربگی در مربیگری از دلایل مخالفت های منتقدان بر سر انتخاب رضا عنایتی است.
عنایتی دستیاران غیر بومی را برای همراهی خود انتخاب کرده در حالیکه همدان دارای مربیان کارآزموده و باتجربه در فوتبال کشور است.
پاس در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پیشکسوتان رقابت های لیگ فضای مجازی فوتبال پاس رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ

باواریایی ها روزهای سختی را در جستجوی سرمربی جدید می گذرانند.

طرفداری | بایرن مونیخ به سراغ هر سرمربی ای می رود، به در بسته می خورد و حال دو گزینه عجیب و جدید روی میز خود دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، پس از منتفی شدن حضور سرمربیان مختلفی در بایرن مونیخ، ارنستو والورده از اتلتیک بیلبائو و اشتفان کونتس، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گزینه های جدید باواریایی ها هستند که در بین مدیریت در مورد آن بحث شده اما هنوز چیزی مشخص نیست و اقدامی صورت نگرفته است. کونتس در حال مذاکره با کانادا برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور است و البته تیم ملی آذربایجان نیز به جذب او علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس