Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:55:54 GMT

صهیونیست ها کشتی با پرچم اروپایی را توقیف کردند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۰۹۷۷

صهیونیست ها کشتی با پرچم اروپایی را توقیف کردند

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کشتی شکستن محاصره غزه که پرچم اروپایی داشت توقیف شد و به اشدود منتقل شد و در حال حاضر در آن قرار دارد.

این درحالی است که قبلا روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرده بود که که کشتی به ۶۰ کیلومتری از غزه در دریای مدیترانه رسیده بود که نیروی دریایی این رژیم آنرا توقیف و به بندر اشدود منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی توقیف کشتی اروپا غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند

شرکت متصدی یک کشتی توقیف‌شده توسط ایران در خلیج فارس به دلیل ارتباط آن با رژیم صهیونیستی، در اطلاعیه‌ای گزارشی از وضعیت سلامت گروه کارکنان آن ارائه داد.

به گزارش مشرق، شرکت کشتیرانی پرتغالی «ام‌اس‌سی» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که گروه ۲۵ نفری کارکنان کشتی باری «ام‌اس‌سی‌ آریز»(MSC Aries) که ۱۳ آوریل توسط ایران توقیف شده بود، جایشان امن است و در سلامت به سر می‌برند.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که این شرکت پرتغالی همچنین گفت که گفت‌وگوها با مقامات ایرانی برای آزادی فوری آن‌ها ادامه دارد.

این شرکت در اطلاعیه خود همچنین اعلام کرد: ما با مقامات ایران برای تخلیه بار این کشتی در ارتباط هستیم.

وزارت امور خارجه پرتغال، روز گذشته سفیر ایران را فراخوانده و خواستار آزادی فوری این کشتی توقیف‌شده با پرچم پرتغال شد. دولت پرتغال نیز توقیف این کشتی را محکوم کرده بود.

کشتی ««ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) تحت مالکیت شرکتی به نام زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

توقیف این کشتی در پی افزایش تنش‌ها در منطقه بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق و بیم متحدان این رژیم از پاسخ تلافی‌جویانه ایران انجام شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در انگلیس + فیلم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم