Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@16:00:41 GMT

«ترامپ» کنگره کشورش را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۰۹۷۸

«ترامپ» کنگره کشورش را تهدید کرد

به نوشته وبگاه روزنامه «ایندیپندنت» «دونالد ترامپ» در جدیدترین تویئت خود، کنگره را تهدید کرده در صورت عدم تصویب قانون در زمینه تامین هزینه‌های ساخت دیوار مرزی با مکزیک، دولت را تعطیل می‌کند.

بر اساس این گزارش، «ایلدفونسو گواجاردو»، وزیر اقتصاد مکزیک چندی قبل در توئیتر درباره ادعاهای ترامپ مبنی بر اینکه مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی بین دو کشور را پرداخت می‌کند نوشت: «رئیس جمهور مکزیک درباره این مسئله بسیار شفاف بوده و مکزیک هرگز هزینه این دیوار را نمی‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دونالد ترامپ پیشتر نیز به روزنامه «وال استریت ژورنال» گفته بود که مکزیک می‌تواند به صورت غیرمستقیم از طریق پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی هزینه این پروژه را بپردازد.

ترامپ در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ساخت «دیوار بزرگ و زیبا» را در مرز آمریکا و مکزیک وعده داده و هدف از ساخت این دیوار را مقابه با ورود غیرقانونی مهاجران اعلام کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توئیت کنگره آمریکا تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی گفت: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

کد خبر 6090050

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏