Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@17:31:14 GMT

محدودیت در تولید بنزین سوپر موقتی است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۱۸۱۲

محدودیت در تولید بنزین سوپر موقتی است

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، اسدالله قره‌خانی درباره موضوع محدودیت در تولید بنزین سوپر گفت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در سراسر کشور، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند که بنزین سوپر تولید می‌کند اولویت خود را بر تولید بنزین یورو ۴ قرار داده است، زیرا مؤلفه‌های بنزین یورو ۴ با بنزین سوپر یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که مقدار مصرف بنزین در کشور افزایش می‌یابد، بنزین یورو ۴ تولید و با کاهش مصرف بنزین یورو ۴، بیشتر بنزین سوپر تولید می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مصرف بنزین سوپر در کشور بالا نیست، تصریح کرد: وزارت نفت برای پاسخگو بودن به عامه متقاضیان در جایگاه‌های عرضه سوخت، به‌طور موقت این چرخش را در دستور کار قرار می‌دهد.

قره‌خانی تصریح کرد: اگر مصرف بنزین در کشور کاهش یابد جابه‌جایی در تولید بنزین سوپر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قیمت بنزین خودکفایی در تولید بنزین بنزین سوپر بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، 125 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه 1402) با 122 میلیون و 100 هزار لیتر، 2.7 درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین 119 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال 1402) با 116 میلیون لیتر، 3 میلیون و 700 هزار لیتر افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • خبر ویژه دولت درباره بنزین