Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:40:35 GMT

شهرداری تبریز با اقتدار قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۱۸۲۳

شهرداری تبریز با اقتدار قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان شرقی انتخابی مسابقات قهرمانی کشور، روز گذشته به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و طی آن تکواندوکاران تیم شهرداری تبریز توانستند با شکست رقبای خود با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستند.

در این رقابت ها تیم شهرداری تبریز هفت مدال طلا به دست آورد تا پس از سلطه چندین ساله شهرستان میانه بر تکواندو استان، این بار تیمی از تبریز به عنوان قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حامد جعفری سرمربی تیم شهرداری تبریز به عنوان فنی ترین و بهترین مربی مسابقات انتخاب شد تا هدایت تیم منتخب استان اعزامی به مسابقات کشوری نیز به دست این مربی توانمند سپرده شود.

در خصوص قهرمانی تیم نوجوانان شهرداری تبریز در رقابت های تکواندو نوجوانان استان، حامد جعفری سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به کیفیت بالای این رقابت ها، گفت: حضور تیم میانه در این مسابقات به خودی خود نشان از کیفیت بالای برگزاری مسابقات داشت چراکه میانه مهد تکواندو کشور و یکی از مهم ترین خاستگاه های این رشته ورزشی در دنیاست. با این حال ما با وجود داشتن رقیب سرسختی همچون شهرستان میانه که با ۲۵ تکواندوکار در این مسابقات شرکت کرده بود، توانستیم صاحب عنوان قهرمانی شویم.

وی افزود: این مسابقات در ۱۰ وزن برگزار شد که تیم ما در هشت وزن شرکت کرده بود و خدا را شکر توانستیم هفت مدال طلا بگیریم و مقتدرانه قهرمان شویم. این یک اتفاق عجیب و نادر در تکواندو استان بود که تیمی غیر از میانه قهرمان می شد. تیم میانه معمولا در چنین مسابقاتی در بالای پنج وزن صاحب مدال طلا می شد و تبریز دو طلا می گرفت و این برای اولین بار بود که تیمی غیر از میانه روی سکوی قهرمانی می ایستاد.

جعفری که به عنوان فنی ترین مربی این رقابت ها برگزیده شد، عنوان کرد: من چندین عنوان قهرمانی تجربه کرده ام اما قهرمانی به همراه تیم شهرداری تبریز در مسابقات قهرمانی استان برای من لذت بیشتری داشت چراکه پس از سالها رقیبی مثل میانه که قهرمانان زیادی به تکواندو جهان معرفی کرده است، را پشت سر گذاشتیم.

وی دلیل اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو نوجوانان استان را برنامه ریزی صحیح تمرینات و اردوها دانست و گفت: ما از سه ماه قبل تمرینات فشرده و منظمی را پشت سر گذاشتیم و چندین اردوی خارج از شهر نیز برپا کردیم تا در زمینه های بدنسازی، تکنیک و تاکتیک بازیکنان را به مرز آمادگی کامل برسانیم که خوشبختانه نتیجه فوق العاده این اردوها و تمرینات را با قهرمانی در استان مشاهده کردیم.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز در خاتمه با اشاره به حمایت های صورت گرفته از ورزشکاران این تیم یادآور شد: اگر امروز موفقیتی حاصل تیم نوجوانان شهرداری تبریز شده است، قطعا در سایه حمایت ها و توجه ویژه دکتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز به این رشته المپیکی است. همچنین باید یادی کنم از استاد فروزنده عزیز که پنج سال قبل فعالیت رشته تکواندو در سازمان ورزش شهرداری تبریز را پایه گذاری کرد. هیئت تکواندو استان به ریاست آقای جعفر رنجبرپور نیز در برگزاری منظم مسابقات تلاش زیادی داشت که جا دارد از ایشان و دیگر دست اندرکاران این هیئت تقدیر کنم.

گفتنی است در رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی استان امیر صفرخانلو، محمدرضا نظرزاده، امیرحسین بزرگی، فرشاد عبادزاده، سهیل ابوالقاسم پور، هادی ولی پور و محمدصادق حافظی از تیم شهرداری تبریز در هفت وزن صاحب مدال طلا شدند.

کد خبر 4360341

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه شهرداری تبریز تکواندو میانه بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج دهه کرامت شیراز خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف زلزله مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان