Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه رئیس شورای‌شهر رشت و سرپرست شهرداری‌رشت با رییس سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبار ساماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب بهداشتی به دو رودخانه زرجوب و گوهررود پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در راستای تأمین اعتبار و پیگیری ساماندهی وضعیت رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و جلوگیری از ورود فاضلاب‌های بهداشتی به این دو رودخانه با مشارکت شهرداری و شرکت و آب و فاضلاب روز یکشنبه هفتم مردادماه علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت همراه سید امیرحسین علوی رییس شورای اسلامی شهر در جلسات جداگانه‌ای در دفتر کار نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسات پیگیری درباره پرداخت مابقی مبلغ باقیمانده از محل ۲۵ درصد پیش پرداخت قرارداد احداث زباله‌سوز برای سایت سراوان صورت گرفت که توسط عدل قول مساعد داده شد.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آب و فاضلاب سازمان برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شورای شهر معاون وزیر رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است