Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:16:50 GMT

امکانات جديد پات در الکامپ رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۱۹۷۹

امکانات جديد پات در الکامپ رونمايي شد

خبرگزاري آريا - ايران کيش دردومين روز نمايشگاه الکامپ، بخشي ازجديدترين امکانات اپليکيشن پرداختي پات را رونمايي کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، پيمان طبري معاون فناوري اطلاعات ايران کيش دراين روز و در جمع خبرنگاران از امکان پرداخت مبتني بر QR کد دراين اپليکيشن خبرداد.
وي پيرامون تفاوت اين ويژگي، با ساير اپليکيشن هاي مشابه گفت: ايران کيش براي تمام پذيرنده هاي خود QR کد تعريف کرده است به اين ترتيب مشترياني که اپليکشين پات را برروي گوشي هاي خود نصب کرده اند مي توانند از QR کد پذيرنده براي پرداخت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سويي ديگر اين امکان فراهم شده است تا پس از پرداخت از طريق QR کد ، پوز پذيرنده رسيد خريد را چاپ کرده و در اختيار مشتري قرار دهد، اين امکاني است که باعث خواهد شد تا يک گام ديگر به سمت حذف کارت فيزيکي پيش رويم.
شهره آقا بابايي مدير پروژه پات و قائم مقام فناوري اطلاعات ايران کيش هم با نمايش نحوه کار اين امکان براي خبرنگاران ، تا کيد کرد از آن جا که براي تمام پذيرندگان برچسب QR کد که نماد ترمينال و پوز پذيرنده است را تامين کرده ايم ، همه کساني که مي خواهند از پوز پذيرنده استفاده کنند ولي کارت بانکي ندارند ، قادر خواهند بود از طريق اپليکيشن پات و منوي پرداخت و کد خوان QR خريد مورد نظر خودشان را انجام دهند.
فرهاد وکيليان معاون توسعه بازار ايران کيش نيز با بيان اينکه امکانات جديد ديگري نيز در اپليکيشن پات فراهم گرديده است بيان کرد ازاين پس کاربران پات مي توانند مستقيما از طريق رجا خريد بليت قطاررا بدون واسطه انجام دهند بدين شکل جلوي هزينه هاي بيشتر براي مشتري يا برخي سو استفاده ها دراين زمينه گرفته مي شود.
وکيليان ادامه داد :خريد بليت هواپيما نيز از طريق اين اپليکيشن با کمترين واسطه هاي ممکن صورت مي گيردو مطمئن هستم اين موضوع براي کاربران پات هم توجيه اقتصادي و هم توجيه فني و زماني دارد . اين امکان از طريق منوي گردشگري پات فراهم شده است.
معاون توسعه بازار ايران کيش به به امکان خريد هر نوع بيمه نامه که نياز به مراجعه حضوري ندارد در اپليکيشن پات خبر داد و اظهار داشت:اين سرويس ازيک ماه پيش راه اندازي شده است و پات انواع بيمه ها را با بهترين شرايط در اختيار کاربران قرارداده است .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟

بسیاری از افراد آرزوی دیدن هتل هما 2 مشهد و استفاده از امکانات آن را دارند. اما چرا این هتلاین همه محبوبیت دارد و بسیاری از افراد اقامت در این هتل لوکس و لاکچری را به سایر هتل‌ها ترجیح می‌دهند؟ در ادامه به بررسی ویژگی‌های این هتل که باعث محبوبیت آن شده است؛ می‌پردازیم.

معرفی کلی هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد از بهترین هتل‌های مشهد به‌شمار رفته و در مرکز شهر مشهد ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل هما به‌گونه‌ای است که به بازارهای خرید، رستوران‌ها، مطب پزشکان و بسیاری از نقاط شهر دسترسی سریع دارد. این هتل 5 ستاره است و در شهر مقدس مشهد، هر ساله از هزاران زائر امام هشتم (ع) و همچنین، توریست‌های خارجی پذیرایی می‌کند. درواقع، بسیاری از افراد ساکن مشهد، این هتل را به‌عنوان هتلی برای اقامت گردشگران خارجی به‌دلیل کیفیت و خدمات بی‌نظیر آن می‌دانند.

طراحان این هتل زیبا از بهترین و مجهزترین امکانات روز دنیا برای طراحی قسمت‌های مختلف هتل استفاده کرده‌اند. البته این هتل 5 طبقه در سال 1393 دوباره بازسازی شده است. هتل هما دارای 206 واحد برای اقامت مهمانان است که همه آن‌ها از بهترین و مجهزترین امکانات برخوردار هستند. همچنین، در محوطه هتل فضای بسیار سرسبز با آلاچیق‌ها و فواره‌هایی وجود دارد.

مهمانان می‌توانند با استراحت در آلاچیق‌های این هتل از ددین فضای سرسبز و گوش‌دادن به صدای فواره‌ها لذت ببرند. از دیگر جاذبه‌های رستوران هتل هما 2 می‌توان به چایخانه سنتی اشاره کرد که افراد می‌توانند هنگام صرف چای از دیدن باغ نیز لذت ببرند.

قیمت اتاق‌های این هتل بستگی به اندازه، متراژ، امکانات، چشم‌انداز و بسیاری از موارد دیکر متفاوت است؛ اما در همه اتاق‌های این هتل امکانات کاملی به مهمانان ارائه می‌شود.

آشنایی با امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما امکانات زیادی را برای رفاه مشتریان خود درنظر گرفته که شامل بازی برای کودکان، سرویس رایگان رفت به حرم، فضای سبز، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، خدمات پزشکی، خدمات تور، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، خدمات برای معلولین، اینترنت در قسمت لابی، خشکشویی، تلفن در اتاق، سالن همایش، مرکز خرید، تالار پذیرایی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، دستگاه خودپرداز، سالن اجتماعات، مینی بار رایگان، اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و سالن آمفی تئاتر هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، خدمات باربری، اتاق میهمانی و جلسات کاری، شبکه پخش فیلم، خدمات تشریفات ویژه، صندوق امانات در لابی، خدمات ترانسفر برگشت فرودگاهی رایگان، پرداخت ویزا و مسترکارت، صبحانه در اتاق، پرینتر، فکس، خدمات نگهداری از کودک، لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، کارکنان مسلط به زبان عربی، خدمات بیدار باش و زنگ هشدار اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل هما 2 مشهد

هیچ‌چیز لذتبخش‌تر از تفریح در فضای داخلی هتل نیست. درواقع، بعضی هتل‌ها مانند هتل هما، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند. مهمترین این امکانات می‌توان به حمام سنتی، زمین تنیس، رستوران فضای باز، چایخانه سنتی در فضای بسته، سونا بخار، شطرنج، سالن بدن‌سازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، خدمات اسپا، رستوران تابستانی، کافی شاپ و گیم نت اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل هما ۲ مشهد

از مهمترین قسمت‌های هتل هما رستوران و کافی‌شاپ آن است که تنوع بسیار زیادی دارد. مهمانان گرامی می‌توانند در کافه رستوران مرمر این هتل به صرف انواع کباب‌های خوشمزه، در کنار نوشیدنی‌های متنوع بپردازند. دیگر رستوران این هتل، رستوران راه ابریشم بوده که متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین غذاها را می‌توانید در این رستوران صرف کنید.

یک چایخانه و کافی‌شاپ نیز در این هتل وجود داشته که مهمانان گرامی می‌توانند از صرف انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و کیک‌های لذیذ آن در حین تماشای محوطه لذت ببرند.

سخن آخر

هتل هما 2 مشهد از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌رود. این هتل 5 ستاره در مرکز شهر مشهد واقع شده و موقعیت خوبی از لحاظ دسترسی به مکان‌های مختلف شهر دارد. قیمت اتاق‌های این هتل کاملاً متفاوت بوده و مسافران گرامی با توجه به بودجه خود می‌توانند اتاق موردنظر را انتخاب کنند. همچننیف هتل هما منظره بسیار زیبایی داشته و در محوطه سرسبز آن می‌توانید پیاده‌روی کنید.

مشهد، دومین شهر بزرگ ایران و پایتخت معنوی این کشور است. این شهر به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) هر ساله پذیرای میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر ایران و جهان است. فلای تودی، سامانه جامع رزرو هتل و بلیط هواپیما، به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل های مشهد را با بهترین قیمت و تخفیف‌های ویژه رزرو کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره هتل هما 2 مشهد را به دست آورید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888279

دیگر خبرها

  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • زندگی ایرانیان در عصر قاجار در فرانسه رونمایی شد (+عکس)
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟