Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:21:35 GMT

خشکی زاینده رود در نمایشگاه «فقدان»

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۲۱۸۷

خشکی زاینده رود در نمایشگاه «فقدان»

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ این نمایشگاه پس از انتشار فراخوانی از سوی کمیته فنی کانون عکس در تاریخ 14 آبان ماه 1396 اقدام به جذب اعضا و سپس طی برگزاری جلساتی در فصل زمستان به هدایت اعضا برای تحقیق، پژوهش و عکاسی با موضوع خشکی زاینده‌رود پرداخته شد و در نهایت آثار 15 تن از اعضای این کانون منتخب حضور و شرکت در نمایشگاه عکس در گالری شمیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: ملیحه امینی، زهرا انالی، رخساره پورحیدر، حمید جمشیدیان، سعیده حاجی‌رضایی، فرزانه خسروی، مرتضی شهشهانی، ناهید طوقی عشقی، فرزانه عبدی‌نیان، مریم فرخیان، فرانک کاشی، مریم کرمی، مهرزاد مهدی‌پور، مریم نکوئی‌مهر و محمد جواد هادیان.

کمیته فنی کانون عکس اصفهان با هدایت عکاسانی چون: کورش ادیم، شهرام احمدزاده ترکمانی و بهنام تاجمیر ریاحی طی انجام پروژه‌ای با عنوان «پروژه عکس فقدان» آثاری را به صورت تک عکس و مجموعه عکس با محوریت خشکی زاینده‌رود برای این نمایشگاه انتخاب و نهایی کردند.

آثار ارائه شده این نمایشگاه، نگاه خاص هنرمندان اصفهانی است به خشکی زاینده رودی که زنده رودی بود. نگاهی تلخ به مرگ رودی مهم در کشور...

 علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه 10 اَمرداد همه روزه از ساعت 16 تا 20 از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری شمیده در تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی(بهروز)، بن‌بست یکم، شماره ۸، طبقه نخست، واحد۱۲ واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان زمستان کورش مرگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این حادثه که به دلیل برخورد بیل مکانیکی (در حال ترمیم قنات) با لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب (شنبه اول اردیبهشت) رخ داد، بخشی از آب شرب منطقه یزد آباد به سین کاشان راهی خیابان شد.
منصور شیشه فروش، تامین آب آشامیدنی اهالی این منطقه با وجود شکستگی این لوله برقرار است، افزود: پس از اعلام این حادثه اصلاح و بازسازی این خط لوله بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مشکل این خط برطرف شده است.
وی گفت: هر دستگاهی که قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • (تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری