Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@19:10:50 GMT

طوفان شن ۱۸۰ سیستانی را روانه مراکز درمانی کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۲۳۲۵

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۰ نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل طوفان و گرد و خاک از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند. آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا اربابی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ۱۸۰ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا اربابی: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.
وی ادامه داد: ۳۷ نفر از این افراد بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.
اربابی افزود: با توجه به خشک بودن تالاب هامون و در نتیجه بروز پدیده توفان و گرد و خاک همواره مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات مختلف که عمده‌ترین آن‌ها تنفسی و چشمی است به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: توفان گرد و خاک که از روز چهارشنبه هفته گذشته در منطقه سیستان (زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون) شروع شده بود امروز فروکش کرد.
علی ملاشاهی اظهار داشت: سرعت وزش باد در این مدت در منطقه سیستان به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید به طوری که میزان ذرات معلق در هوای منطقه را به پنج هزار و ۶۷۳ میکرو گرم بر مترمکعب یعنی ۳۷ برابر حد مجاز رساند.
به گفته وی در جنوب سیستان و بلوچستان بعد از ظهر غبار محلی در برخی نقاط وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۹۴۸ تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طوفان سیستان و بلوچستان طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان