Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:35:28 GMT

بررسی حواشی فوتبال ایران و جهان در پادکست شماره 12 پارس فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۲۷۳۰

بررسی حواشی فوتبال ایران و جهان در پادکست شماره 12 پارس فوتبال

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در دوازدهمین پادکست لیگ برتر ، نگاهی به حواشی فوتبال از خداحافظی وحید طالب لو، وضعیت تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات تا حواشی فوتبالا ایران و جهان داشته ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این بخش از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم و حواشی لیگ برتر خلیج فارس و فوتبال جهان تحت عنوان “پادکست لیگ برتر پارس فوتبال” با شما همراه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما همراهان گرامی می توانید مهم ترین اخبار را علاوه بر وبسایت پارس فوتبال ، بر روی کانال های ما در نرم افزار تلگرام به آدرس:

@Parsfootball ،  @Parsfootball_News ,  @Essteghlali  , @perspolis_page

دنبال کنید. همچین برای مشاهده ی دیگر رادیو ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

وحید طالب لو در حالی از دنیای فوتبال حرفه ای ایران خداحافظی کرد که هیچ کس نمی تواند منکر کری های و جنگ های او با رقیب همیشگی اش مهدی رحمتی شود، دو رقیبی که از اردوهای ملی در رده پایه کنار هم بودند و همواره در رده باشگاهی نیز جنگ های پنهانی و علنی با یکدیگر داشتند که پرداختن جز به جز این جنگ ها کمی حوصله بر است گرچه این اواخر روابط میان دو گلر سرشناس استقلالی دو دهه اخیر کمی بهتر از قبل شده بود.
خداحافظی گلر سابق استقلال در ۳۶ سالگی از دنیای فوتبال یکی از جالب ترین خبرهای امروز فوتبال ایران بود، بازیکنی که فراز و نشیب های زیادی در دوران پرافتخار بازیگری داشت. وحید طالب لو در حالی به صورت رسمی در کالیفرنیا از فوتبال خداحافظی کرد که بیش از ۱۸۰ بازی برای استقلال به عنوان مرد شماره یک به میدان رفت و ۹ بازی ملی هم در کارنامه خود به ثبت رساند ضمن این که در تمام ادوار لیگ با پیراهن تیم هایی همچون شاهین بوشهر، راه آهن و فولاد خوزستان نیز ۵۵ بار نامش را به ثبت رساند تا یکی از نام های به یادماندنی فوتبال ایران لقب بگیرد.

در بخش دیگر این پادکست در خصوص وضعیت نیمکت پرسپولیس، عملکرد لژیونرهای تیم ملی ایران در باشگاه های خارجی و حواشی فوتبال جهان خبرهای داغی خواهید شنید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رادیو پارس فوتبال لیگ برتر خلیج فارس پادکست خبری پارس فوتبال تیم ملی فوتبال رادیو پارس فوتبال لیگ برتر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • حواشی فوتبال جهان
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم