Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@13:17:32 GMT

تمایل یوونتوس به بازگشت پل پوگبا

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۲۸۶۰

تمایل یوونتوس به بازگشت پل پوگبا

به نظر می رسد تمایل یوونتوس به بازگشت پل پوگبا، ستاره فرانسوی و جوان منچستریونایتد شایعه نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل پوگبا تابستان ۲ سال قبل به عنوان گرانترین بازیکن وقت تاریخ فوتبال راهی منچستریونایتد شد اما شرایط برای او هرگز مساعد پیش نرفت و این ستاره فرانسوی زیر نظر مورینیو عملکرد خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و بعد از درخشش در جام جهانی، اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت او به تورین شنیده می شود و یوونتوس حتی حاضر است برای قطعی کردن این انتقال چند ستاره خود را از دست بدهد.

طبق ادعای میرر، بیانکونری می خواهد با فروش ستاره هایی چون پیانیچ، ایگواین، روگانی و کالدرا، مبلغ خرید پوگبـا را تامین کند. منچسترسیتی به شدت خواهان جذب پیانیچ است و میلان نیز علاقمند به انتقال ایگواین و کالدرا بوده و چلسی می تواند مقصد بعدی روگانی باشد.

ماکسی آلگری معتقد است با داشتن رونالدو و پل پوگبا در ترکیب خود از شانس بالایی برای فتح لیگ قهرمانان برخوردار است و از مدیریت باشگاه خواسته به هر نحوی شرایط انتقال پوگبا را فراهم کند.

رابطه پوگـبا با مورینیو طبق اعتراف بازیکن فرانوی خوب نیست و همین دلایل ممکن است یکی از عجیب ترین اتفاقات بازار تابستانی را رقم بزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا بازگشت پوگبا به یوونتوس پل پوگبا سرمربی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)